Belgom Alu

Hellrider

MF veteraan
28 okt 2003
2.231
0
Ja ik wou wel eens weten of dat spul echt werkt, ik wil dus mijn blok oppoetsen die is dus nogal grauw geworden, men zei dat ik Belgom alu voor moest gebruiken

iemand ervaring mee??
 
belgom1.jpg


belgom2.jpg


ik gebruik het altijd voor m'n uitlaat etc, zie hierboven het resultaat voor en na belgom alu :)
 
Ja ik wou wel eens weten of dat spul echt werkt, ik wil dus mijn blok oppoetsen die is dus nogal grauw geworden, men zei dat ik Belgom alu voor moest gebruiken

iemand ervaring mee??

Ik gebruik het veel voor de gepolijste onderdelen (frame etc) Heb het op m'n blok ook wel es geprobeerd, maar daarvan was de oppervlake te grof :? denk ik, werkte iig niet echt super. Nu maak ik m'n blok schoon met motorreiniger of remreiniger. Ik heb er ook niet echt een grauwe waas op ofzo, dus daar kan ik je niet mee helpen. denk dat de oppervlakte wel glad moet zijn om het goed te laten werken
 
Dat spul werkt wel goed, jammer dat mn flesje leeg is nu moet ik weer nieuwe kopen '(

Mn uitlaat was eerst ook een beetje goudkleurig ofzo. ff'tjes een beetje poetsen met een een doek totdat het oppervlak zwart wordt en dan met een schone doek het wegpoetsen. bling bling :)

PICT0195.JPG
 
Voor de echt geoxideerde oppervlakten aan blok en velgen ed kun je eerst "scotch-bright" i.c.m. belgom gebruiken en vervolgens als het grove eraf is met een doek verdergaan, werkt super.
 
Nogmaals: Waar is dat spul te koop????

overal volgens mij; zag het bij motoport in de schap staan en zelfs mn bandenleverancier verkoopt het.

vraag me alleen af of er verschil zit tussen autosol en belgom??

heb met autosol geweldige resultaten en hoe minder je ervan gebruikt hoe beter het werkt; poetsen poetsen en nog eens poetsen maar resultaat is overbluffend, belgom beter/minder?
 
Terug
Bovenaan Onderaan