Bellende vrouw rijdt motoragent aan

:?

Dat artikel is strafrechtelijk. In principe behoort bij iedere letselaanrijding politie een PV op te maken en in t sturen en zal het OM altijd vervolgen.
Het OM staat dan voor Openbaar Ministerie, die vervolgt dus namens de samenleving de verdachte.

Daarnaast kun je zelf idd ook nog een civiele zaak beginnen, maar dat levert in Nederland niet echt iets op.
Het gaat erom dat je je schade en kostenderving enz vergoedt krijgt en dat regel je normaal gesproken via de verzekering. Een goede letselschadeadvocaat wil wel eens handig zijn in grote zaken.


Bedankt voor de uitleg, ik was de weg kwijt met de WVW.
 
Ben op de A12 een keer bijna onderuitgereden door een beller in een splinternieuwe BMW M6 cabrio ofzoiets...er zat overigens gewoon een man in.
Dus om alle standaard vooroordelen uit de kast te halen over vrouwen...
Wat is erger, dat je onderuitgereden wordt door een onbenullige beller of door zo'n lul in een dikke leasebak, die vind dat hij als "topmanager" ten alle tijde voorrang heeft en jij met je "brommert" maar lekker achteraan moet sluiten in de file? :r

Gelukkig valt het letsel van de agent mee *O* De bestuurster zal een beste douw krijgen, maar sommige reacties zijn echt "zielig". Laat je vriendin het maar niet horen, die stoere praat :X
 
Ben op de A12 een keer bijna onderuitgereden door een beller in een splinternieuwe BMW M6 cabrio ofzoiets...er zat overigens gewoon een man in.
Dus om alle standaard vooroordelen uit de kast te halen over vrouwen...
Wat is erger, dat je onderuitgereden wordt door een onbenullige beller of door zo'n lul in een dikke leasebak, die vind dat hij als "topmanager" ten alle tijde voorrang heeft en jij met je "brommert" maar lekker achteraan moet sluiten in de file? :r

Gelukkig valt het letsel van de agent mee *O* De bestuurster zal een beste douw krijgen, maar sommige reacties zijn echt "zielig". Laat je vriendin het maar niet horen, die stoere praat :X

Door dit soort mannen is de vrouwen emancipatie een feit geworden.. :+

Shit! daar komt m'n meissie!


Sorry lief... was maar een grapje... :P
 
Nee, bij niet handsfree ben je naast geestelijk ook lichamelijk jezelf beperkingen aan het opleggen. Beide zijn gevaarlijk, maar niet handsfree is gevaarlijker.
Op de snelweg maakt t helemaal geen bal uit of je wel of niet handsfree belt, in de stad is 2 handen beschikbaar hebben wel wat handiger.
En dan nog blijf ik erbij dat de geestelijke afwezigheid erger is dan het maar 1 hand beschikbaar hebben.
 
Goh,wat verbaasd me het weer vreselijk niet dat dit belangrijke :? bericht hier geplaatst wordt.

Mensen zijn wel es vaker afgeleid in het verkeer;

Heb es een mannelijke collega gehad die in de hoerenbuurt een mooi rondborstige zag zitten en zag vervolgens ook een motoragent volledig over het hoofd en reed hem shocking klem met motor en al tussen zijn dienstvoertuig en een gevel in.

Hij is allang met pensioen maar heeft namens zijn collega's nog steeds een eervolle vermelding achter zijn naam staan na dat akkefietje.
 
Laatst bewerkt:
Op de snelweg maakt t helemaal geen bal uit of je wel of niet handsfree belt, in de stad is 2 handen beschikbaar hebben wel wat handiger.
En dan nog blijf ik erbij dat de geestelijke afwezigheid erger is dan het maar 1 hand beschikbaar hebben.
Spijtig genoeg zijn er méér dan genoeg chauffeurs, die zelfs geen (al dan niet handsvrije) GSM nodig hebben om geestelijk "afwezig" te zijn, als je de stoten ziet die sommigen uithalen in het verkeer (gemotoriseerd of niet)
 
Was ook es een keer bijna aangereden door een bellend persoon (een vrouw.... :) )

dus ik scheur erachteraan toen nog op mijn rs50 *D en vond ze het ook nog gek dat ik achter haar aanreed en ik haar aansprak en ging rustig verder met bellen....

en dan denk je dan je alles hebt gehad :N

We hebben het ook al is meegemaakt in Den Haag tijdens een examen verkeer regelen olv Haaglanden.
Toen was die wet er nog niet.
Komt er een popie jopie jongetje die de Verkeersregelaar net niet aanrijdt (het was echt "too close for comfort", uit paniek slingerend linksaf gaat, al het verkeer in gevaarbrengend, zo in de armen van de (motor)agenten die het examen afnam....... Art. 5 *O*

Dit was wel zo hufterig dat er bijna ff een "good cop, bad cop" situatie ontstond.
 
Denk niet dat het bellen de belangrijkste factor was bij dit ongeval :X


:^


neemt niet weg dat het ook niet zo éél slim was van de agent natuurlijk,
nfin ja,
mij ga je nooit horen klagen daarover, ben niet het type
dat zoiets in mijn ergernis'n top 10 zet terwijl ik er dan zelf soms schuldig aan bent..
en dat ben ik ook soms , word ik gepakt zal ik dan ook de boete betalen zonder zagen..

Het niet gebruiken van pinkers !! staat wel in mijn ergernissen en ja hoor die gebruik ik WEL altijd ... (dus recht van spreken dan weer.. denk ik :P )
Dat ging trouwens dit ongeval vermeden hebben bij correct gebruik _O-
 
Al had die agent gereden op een felgele fiets met franjes aan het stuur, met rode zwaailampen en in een knalroze pak.
Dan had ze hem nog niet gezien, denk ik.

Het is gewoon niet altijd de motorrijder die te weinig opvalt, maar de koekblikker die te weinig ziet.

Yep!... :^

die krijgt vast een aardige straf :P hoe stom kan je zijn, je kan toch nog een beetje kijken enzo als je ineens afslaat

..bellen...,...je vergeet bellen...
...met dat ding in'dr knuisten.... B|


...en idd knap stom!...
 
Mobiel bellen lijd met of zonder hands free altijd af. Rijd zelf regelmatich in koekblik voor mijn werk 60.000 per jaar mis compleet afslagen en ga langsamer rijden etc zelf met handfree. Compleet verbieden .Stoor zender in de auto verplichten zodat die k.... mobieltjes niet werken Tijdens het rijden.
Neem zelf de telefoon niet meer op en bel ook niet in de auto tijdens rijden werkt het beste.
 
Laatst bewerkt:
Mobiel bellen lijd met of zonder hands free altijd af. Rijd zelf regelmatich in koekblik voor mijn werk 60.000 per jaar mis compleet afslagen en ga langsamer rijden etc zelf met handfree. Compleet verbieden .Stoor zender in de auto verplichten zodat die k.... mobieltjes niet werken Tijdens het rijden.
Neem zelf de telefoon niet meer op en bel ook niet in de auto tijdens rijden werkt het beste.


lekker zo'n stoorzender in geval van nood. Nood brekt wet zeggen ze toch wel eens? stel je vrouw/kind/ander persoon die dicht bij je staat iets is overkomen, dan zou ik dat graag meteen willen weten. Je kan ook zo slim zijn om alleen op te nemen bij personen waarvan jij denkt dat het belangrijk kan zijn. ik weet van te voren al wij mij geregeld belt of alleen als er nood aan de man is.
 
Wat een stelletje binkies zijn jullie bij elkaar zeg. Een vrouw rijd een motoragent aan, en gelijk moeten alle vrouwen t ontgelden? Hebben jullie thuis niets te vertellen ofzo? Ik heb op de weg dus veel meer last van niet oplettende mannelijke bestuurders dan vrouwelijke. En mocht t een keer misgaan, dan heeft die vrouw niet gelijk last van "geldingsdrang" waardoor weer gevaarlijke situaties ontstaan. Nee, doe mij maar vrouwen op de weg i.p.v. mannen

Ziet er ook een stuk beter uit!
:P
Sinds de 'moderne jonge snelle carrièrevrouw' ook continue moet 'presteren' op het werk (en dan niet bij de baas onder het bureau) gaan ze ook als mongolen over de weg in hun leaseauto's. Niks anders dan sommige mannen.
 
Bellen, autorijden, afslaan én een potentieel gevaar voor het huishoudgeld uitschakelen, en dat allemaal tegelijk. Niet sjlééécht.
_O- en allemaal zonder te kijken :P
Het blijven bijzondere wezens, die vrouwen. Ik begrijp de mijne ook nog steeds niet -O-
 
lekker zo'n stoorzender in geval van nood. Nood brekt wet zeggen ze toch wel eens? stel je vrouw/kind/ander persoon die dicht bij je staat iets is overkomen, dan zou ik dat graag meteen willen weten. Je kan ook zo slim zijn om alleen op te nemen bij personen waarvan jij denkt dat het belangrijk kan zijn. ik weet van te voren al wij mij geregeld belt of alleen als er nood aan de man is.

In nood zet ik mijn motor toch uit . en ik kan aflezen wie er belt Ja ik heb vrouw en dierbare ,maar die kunnen dus wel toenvallig aangereden zijn door zo'n mobiele beller.
Die half uur lang om niks aan het bellen is .Of zo'n mannager die zijn zaken zit te regelen.
Zie dit dagelijks.
 
Ben op de A12 een keer bijna onderuitgereden door een beller in een splinternieuwe BMW M6 cabrio ofzoiets...er zat overigens gewoon een man in.
Dus om alle standaard vooroordelen uit de kast te halen over vrouwen...

Wat is erger, dat je onderuitgereden wordt door een onbenullige beller of door zo'n lul in een dikke leasebak, die vind dat hij als "topmanager" ten alle tijde voorrang heeft en jij met je "brommert" maar lekker achteraan moet sluiten in de file? :r

jij heb verstand van vooroordelen, zie ik... O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan