Bellypan szr

evolver86

MF veteraan
1 aug 2002
4.946
432
Ik ben voor mijn SZR op zoek naar een Bellypan, omdat je dan net iets hebt daaronder. Misschien zit ik niet helemaal goed hierzo, maar ik ben een halflingetje.. O-) half naked, half sport..

dit moet het dan worden: ongeveer
full


Aangezien Yamaha zelf niets heeft (niet wat ik heb kunnen vinden) ben ik opzoek naar een matzwarte, of carbon bellypan. Ik heb wel eens een blauwe fazer gezien met zo'n ding, en die man zei dat dat origineel Yamaha is... :?

Alleen zijn ze moeilijk te vinden, iemand tips? Want hoe noem je zo'n ding? bellypan, onderkuip, carterprotector, engine fairing... allemaal termen voor zo'n stukkie plastic onder je blok.

Ik heb al gekeken wat ik dan zou kunnen kopen.
2tu.jpg

zoiets.. alleen ben ik bang dat dat een duur grapje gaat worden, als ik een origineel tuono onderkuipje ga kopen.

alvast bedankt.
 
Voor de Triumph speed four en triple zijn ze te koop in alle soorten.
Ziet er precies zo uit als jij "getekend" hebt. Het heet idd een bellypan.

Succes. Je weet de triumph dealer wel te vinden he?
 
hebben ze niet iets leuks bij mdi?

heb ik al gekeken.. maar voor szr alleen remschijven, klauwen en stalen leidingen, en een kofferrek en een origineel kuipruitje.. niet echt dingen waar ik op zit te wachten.

Maar die foto hebk gewoon van inet, is ook niet die van mij bdw... ik weet niet of dat getekend is ofzo...

iemand enig idee of ik er gewoon ene pas kan maken? nooit ieman deen bellypan onder zn szr gedaan?
 
owjee, even de oma afstoffen.. uchhe-uch-uch..

maareuhm.. ik heb gezocht en gezocht en nie gevonden :( :(

moet 'k 'm zelf maken, of zijn er die er gaan passen? iemand ervaring?
 
Terug
Bovenaan Onderaan