Ben er nu echt klaar mee.

UlbeH

Die hard MF'er
22 aug 2005
260
0
Nieuwerkerk aan den IJssel
:( Een doorrijder als ik is wel wat gewend maar na 1x ingesneeuwd te zijn, 2x niet kunnen en vanochtend weer verrast door een sneeuwbui ben ik er echt klaar mee.
WANNEER KOMT DE LENTE??????? :( :( :(

:]
 
:( Een doorrijder als ik is wel wat gewend maar na 1x ingesneeuwd te zijn, 2x niet kunnen en vanochtend weer verrast door een sneeuwbui ben ik er echt klaar mee.
WANNEER KOMT DE LENTE??????? :( :( :(

:]


vanmiddag :+ hier in naarden schijnt de zon mooi. maar toen ik vanmorgen uit almere wegreed zag de lucht grouw en grijs.
 
:( Een doorrijder als ik is wel wat gewend maar na 1x ingesneeuwd te zijn, 2x niet kunnen en vanochtend weer verrast door een sneeuwbui ben ik er echt klaar mee.
WANNEER KOMT DE LENTE??????? :( :( :(

:]

Heb altijd al gezegd dat die doorrijders niet sporen :X
 
vandaag maar met de trein gegaan. :(

toen ik wakker werd en opstond zag het er nog wel goed uit. maar voordat ik wegging begon de sneeuwbui!
 
Ik heb met tegenzin mijn ultimate3 maar aangesloten, want ik heb er nou ff genoeg van. Ik heb het maar voorlopig uit mijn hoofd gezet.
Tis mooi kahut.
 
Bij gebrek aan auto rijd ik ik gewoon door. Afgelopen donderdag nog ingeseeuwd gestaan. Verlichting en zadel schoonvegen en gaan met een rotvaart van 10-20km/u.
 
ja na twee dagen telewerken, vrijdag de auto vanochtend weer, ik begin het zo te missen. Ik wil weer.... :] :] :] :] :] :] :]
 
Kort samengevat:

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan