Ben geflitst, ik wilde het graag!

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Hehe, elke dag kom ik langs 2 flitsers sinds kort (nieuwe baan)...ik dacht vanmorgen maar dat ik moest testen of eentje het deed...

*FLITS* Ja dus, hahaha!!

Nee, ben niet gek, ik liet me aan de voorkant flisten, hehehe!
 
Ja, leuk, als ik dat probeer flitst ie nooit...

maareh... kennen ze je onderhand niet daar...
straks werkt die aspirantagent op de foto ontwikkelservice.

en dan kun je :} doen wat je wilt, maar dat mannetje doet dan :j
 
doe er toch maar voorzichtig mee, de foto's van motoren aan de voorkant geflitst gaan wel degelijk naar het korps in de regio waar de foto gemaakt is, als de agenten onderweg (tijdens surveillance) je tegenkomen cq herkennen, dan ga je alsnog op de bon!!!!!
Even iets voor degenen die het ook willen proberen: Let op dat je geen stickers aan de voorkant hebt die kunnen herleiden waar je vandaan komt!!! (dan zou je zeggen van JA, duhhhh) maar veel mensen hebben dus net dat ene stickertje vergeten die het motorbedrijf waar je je fiets gekocht hebt erop heeft geplakt. Soms gaan ze zover!!!! dat ze dat dus via het motorbedrijf herleiden!!

ps: jullie kennen allemaal die van die groep jongeren die op hun scootertjes 400X (ja vierhonderd keer) langs een flitspaal zijn gereden om het rolletje vol te maken? hehe.. :+
 
unstable je hebt natuurlijk gelijk, we zijn nu niet bepaald eigenaren van onopvallende donkerblauwe golf gti's...

maar duderuud rijd 50 km van zijn woonplaats, dan is het voor een tijdje gewoon :j , tot je in de kijker komt als je extreem gaat doen (250km/u) en dan is het '( voor jouw en :j voor de politie
 
zekers, maar je hebt er van die stomkoppen van eikels op fietsen tussenzitten die dus echt niet nadenken voor ze gaan rijden. Getuige de foto's die je soms ziet van een flitsactie. In de randstad zul je het niet snel tegenkomen dat de juute zoveel moeite doen, maar up north zijn ze een stuk standvaster en zullen ze als ze de kans krijgen je dus op zo'n manierachterhalen.. :(
 
no flame intended: in lelystad heeft de politie het toch druk zat?
of bedoelde je ECHT noordelijk, friesland ed?
 
JA BERT, ik bedoel echt noordelijk... })
heb je wel eens op de nederlandse kaart gekeken? lelystad ligt dichterbij de randstad (almere) en op gelijke hoogte met a'dam!!
 
nah, de utrechters die hier werk(te) noemden Amersfoort het oosten...

lelystad vind ik niet het noorden... :)
 
ik bedoelde dus echt de gebieden te noorden van zwolle, dat vindt ik het "noorden" Die gasten daar zijn echt naaierig en hebben soms niks anders te doen dan mensen sarren!
 
Amesfoort het oosten??? HALLO!!!! tsjonge, zijn zeker allemaal van die mensen (zonder auto of motor) die niet weten dat er buiten hun eigen dorp nog een wereld ligt? tis maar net hoe je georienteerd bent denk ik, gezien de kilometers die ik jaarlijks maak is nederland maar heel klein, en als je echt over noorden, oosten, zuiden, of westen praat, moet je toch zeker een heel UUR!!! jawel, in de auto of fiets zitten....nederland is maar een klein....ehhh....klein land.. 8-)
 
Beetje moeite met authoriteiten? ;)

Ik heb nog nooit gezien dat er van voren geflitst werd. Ik dacht dat dat niet mocht omdat het je 's nachts kan verblinden.


 
Na deze dreigende taal, zal ik eens gaan controleren of ik geen stickers op mijn brommertje heb zitten aan de voorkant...

Kheb er namelijk ook een handje van om zwaaiend richting de flitskasten te rijden...

Gebeurde hier in EHV zo vaak dat ze de flitskasten maar omgedraaid hebben })
 
Ik heb eens een agent gevraagd, hier in brabant dan, wat ze doen met foto's van motorrijders die van de voorkant genomen zijn. In principe gooien ze die gewoon weg, als het over verkeersovertredingen gaat tenminste. Praat je over misdrijven ( +30 te hard ) dan heb je de kans dat als je te vaak op de foto bent geweest dat ze je gaan zoeken, of aanhouden als ze je tegenkomen. Het ligt dus vooral aan de agent die die foto's onder ogen krijgt, laten we hopn dat het een motorrijder is... die zijn vaak schappelijker dan degene die dat niet zijn.
 
Mooi zo, hoef ik niks te vrezen, hehe!

Even over het flitsen naar tegemoetkomend verkeer:

- Ben een keer met de baas op stap geweest..'s nachts rond 02.00 eerst een waarschuwingsbord (U rijdt te hard bla bla), toen een VETTE flits recht in onze smoelen...word je inderdaad niet vrolijk van, ne bent gelijk wakker!
- Op mijn vorige werkplek stond heel vaak een flitsauto vlakbij mij werk, en ik heb het gezien dat die zowel afgaand ALS tegemoetkomend verkeer flitste! Ik had veel gezien qua flitspraktijken, maar dat nog nooit!

Het gebeurd ook niet vaak hoor, maar nu dus wel! ;)
 
Duitsland is pas leuk. Het meerendeel van de palen flitst daar van voren. Dit weekend nog van Zuid-Limburg naar de Achterhoek gereden via Duitsland. Dan kom je dus tientallen palen tegen.
 

In Duitsland is het super leuk, met een man of 10 achter elkaar te hard langs een paal en natuurlijk zwaaien en glimlachen! :+

Ben in Nederland een keer door een politie auto van voren geflitst, ik reed toen op een leen scooter van de dealer. Heb toen voor de zekerheid maar gekeken of er niet als nog een plaat voorop hangt. *D Je weet het nooit met die rijdende koelkasten.
 
Ik heb wel eens op een beurs met een vertegenwoordiger staan praten die dit soort meetapparatuur verkopen. (Ik zit zelf in de weg- en waterbouw dus vandaar) In pricipe kunnen alle flitsers tegemoetkomend en afgaand verkeer tegelijk meten, is gewoon een knop die ze overhalen en klaar is kees. Gebeurd volgens mij echter alleen binnen de bebouwde kom en zeker niet op snelwegen aangezien het daar te gevaarlijk is als mensen schrikken.
 

Ik vind het in de bebauwde kom ook te gevaarlijk, mag je daar dan niet schrikken? :? IJdelehoop... ze moeten alle snelheids controles verbieden!
 
als men alle snelheids controles stopt word het een puinhoop op de weg...

geloof me, er gaan nog meer malloten aan de gang!
 
Terug
Bovenaan Onderaan