Ben geslaagd!

Eth3r3al

MF'er
6 mrt 2003
44
0
Hardenberg
Nou , vandaag 11.00 uur was het dan zover. Ik moest examen doen op de lichte motorfiets (25 KW) Ik moest in Hoogeveen afrijden. Om half 10 was het zover en mocht ik met motor en al naar Hoogeveen rijden. Daar nog wat achtjes gedraaid en een beetje rustig rondgereden. Het regende wel flink , maar ik had geen problemen met rijden daardoor. Om kwart voor 11 zaten we bij het CBR , dus nog vlug ff een peuk roken. Daarna was het zover. Ik werd "behandeld" door J.A.G. Neef. Eerst ff vlug inleiding , daarna knipperlichten checken enzo. En toen op weg. Enorme zenuwen vooraf , maar die verdwenen zodra ik op de motor zat. Eerst een stukje door de stad gereden en toen naar een parkeerplaats. Daar even de bijzondere verichtingen gedaan. Geen enkel probleem. Geen enkele herkansing nodig. Daarna een stukje buitenaf gereden. Stukjes met modder rustig aan gedaan , voor de rest mooi gassen. Daarna stukje snelweg , wat ook geen probleem was. Daarna nog een klein stukje door de stad heen gereden. Ik had al het gevoel dat het goed ging. Bij het CBR aangekomen motor uit en vlug naar binnnen. Ik was geslaagd. Het ging volgens de instructeur superlekker. Op de terugweg reed ik achter de instructeur naar huis. Hij ging ineens 100-110 rijden waar hij 70 mocht 8-) Dus ik "braaf" volgen. Net het papiertje opgehaald. De motor moet helaas nog een weekje wachten , maar dat is nou eenmaal niet anders. Het is ook niet zulk mooi weer. Ik mag over 2 jaar op een zware motor , dus wanneer ik 20 ben :P Ik heb nu enorm zin om een stuk te rijden. Dan maar een weekje wachten. :]
 
Gefeliciteerd man!
Jeez, brings back memories! Ben blij dat ik daar vanaf ben.

Nu je geslaagd bent, kan het echte oefenen eigenlijk pas beginnen!
 
Gefeliciteerd

full


Nou ja morgen :? , je hebt een jaartje om te oefenen :+
 
Gefeliciteerd joh, nu kun je het pas echt gaan leren en dat bedoel ik niet negatief. Doe in het begin even rustig aan.
Wordt het een RS125???
 
Van Harte!!!

Veel plezier op het asvalt dan maar.

Je verhaal deed me een beetje denken aan mijn 1ste examen.

Ging eigenlijk wel perfect naar mijn gevoel, totdat ik (in mijn hoogmoed) op zeg maar 300 meter voor het CBR een auto die rechtdoor ging afsneed...
 
Gefeliciteerd top hoop je znel op de weg tezien en niet vergeten mf sticker erop te doen he moeten je wel herkennen.........


Drive safe but hard!!!!!!!!!!!!!



})
 
Ik had al een tijdje een motor staan , namelijk een duc monster 600. Ik ha dhem nog bij de dealer staan. Woensdag wordt hij afgeleverd. Dan is het ook al weer wat beter weer gelukkig. En dan mooi :]
 
Gefeliciteerd!!!!!

Ik dalijk ook in augustus, stond gepland op de 15e maarja....dan zit ik nog in spanje! |( |( |(

i.i.g. veel plezier met :]
 
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen maar alsnog van harte. Ben zelf gisteren ook geslaagd en kan het nog steeds niet geloven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan