Ben hem kwijt :(

Eriky

Die hard MF'er
7 okt 2001
714
0
M'n (slechts vijf keer gebruikte) motorhoes dan :+
Hij is weggewaaid of 1 van de brommerboys hier in de omgeving heeft hem gejat :?

Hij zat er een uur geleden nog om alleen hij was al ietwat los aan de achterkant zag ik van boven af (ik woon op 14 hoog). Ik dacht dat hij toch echt wel zou blijven haken aan het stuur enzo.. zat best goed vast allemaal. Ik heb nog de parkeerplaats rondgelopen maar zag hem nergens. Dus hij zal wel een flink eind gevlogen hebben als hij echt is weggewaaid. Nieuwe kopen dan maar weer. Precies als het echt kutweer begint te worden |(

Dus motorvrinden, bind uw hoezen goed vast want het waait nogal
 
Ik wel eens iemand zijn motorhoes met een klein slotje zien vastzetten. Als men dat ding echt wil hebben werkt dat natuurlijk niet, maar tegen gauwdieven zal het wel een oplossing zijn.
 
Balen van je hoesie!

Doe de volgende idd je slot erdoor...voor zover ik weet
zitten er in alle hoezen ogen aan de onderkant.
 
Ja ik ga een nieuwe kopen en dan doe ik met een touwtje hem vast. Slot is een beetje overdreven.. ik denk (hoop) dat hij gewoon is weggewaaid. Misschien zie ik hem nog ergens als ik vanmiddag rond ga rijden :)
 
Ja ik ga een nieuwe kopen en dan doe ik met een touwtje hem vast. Slot is een beetje overdreven.. ik denk (hoop) dat hij gewoon is weggewaaid. Misschien zie ik hem nog ergens als ik vanmiddag rond ga rijden :)

Bij mij in de buurt, is een slotje echt niet overdreven.
Ik heb er zo'n klein hangslotje aan hangen: tegen de wind en tegen het jatten.

Buurman van mij had een hoes gekocht. Binnen 3 dagen was deze weg...
 
Ja volgende keer doe ik ook een hangslotje erom, toch wel handig en het heeft ook weer wat extra gewicht natuurlijk.
Ik had zo'n louis sponsorhoes en ik koop nu 2 nieuwe voor slechts 13 euro. Helpt in elk geval tegen de regen en wind. Of zijn die duurdere het geld waard?
 
Waarom zet je motor voor de flat?? past ie niet in je box ofzo?

Ik zou m'n motor niet graag buiten laten staan...en zeker niet in die buurt :+

Ik heb nog een plekkie over in m'n garage...
 
Laatst bewerkt:
Hehe sociale controle he. Er zitten hier de hele dag oude mensjes naar buiten te kijken. Ik heb zelfs een keer vergeten m'n sleutels eruit te halen 6 uur lang :z

Maar eh, nee hij past bijna niet in de box. Dan moet je de achterkant op gaan tillen enzo. (of zo'n rolding kopen)
Daarnaast ben ik erg lui en heeft m'n broer ook zijn motor in de box als ie een tijd niet rijd.

edit -> over je garage: ohja waar woon je? Misschien wel handig voor als het echt winter wordt :)
 
Hehe sociale controle he. Er zitten hier de hele dag oude mensjes naar buiten te kijken. Ik heb zelfs een keer vergeten m'n sleutels eruit te halen 6 uur lang :z

Maar eh, nee hij past bijna niet in de box. Dan moet je de achterkant op gaan tillen enzo. (of zo'n rolding kopen)
Daarnaast ben ik erg lui en heeft m'n broer ook zijn motor in de box als ie een tijd niet rijd.

edit -> over je garage: ohja waar woon je? Misschien wel handig voor als het echt winter wordt :)

Toch maar proberen om 'm in die box te krijgen!!!!
Je hoeft de achterkant niet op te tillen.
Zet 'm gewoon op zn zijstandaard en hou met je ene hand het stuur vast en met je andere hand de kont van de motor. Duw nu met je bovenbeen de achterkant van je motor opzij. Zodat de motor over zn achterwiel opzij schuift. Zo moet je 'm toch in je box kunnen manouvreren!

En om krassen te voorkomen jezelf gewoon breder maken dan je motor, dus met je handen buiten de stuurhelft zodat je achteruit de box in kunt steppen, terwijl je niet op krassen hoeft te letten aan de voorkant, omdat je hand je "verteld" of je de muur raakt etc.
 
Ik heb even een mailtje gestuurd naar Mike B want mijn broer stalt hem ook in de box en dan is de box al vol '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan