Ben ik blij dat ik geen Honda rij

:P

Mierenneukers heb je overal, maar onder Honda rijders komen ze wel erg vaak voor....

Elke mod is vrij om het effe te veranderen hoor.
Tsjonge tsjonge, ben je eigenlijk van plan iets anders te tikken, maak je een fout :z

Laatst bewerkt:
:P

Mierenneukers heb je overal, maar onder Honda rijders komen ze wel erg vaak voor....

Elke mod is vrij om het effe te veranderen hoor.
Tsjonge tsjonge, ben je eigenlijk van plan iets anders te tikken, maak je een fout :z

Als je zo doorgaat sleep ik je auto weg jah! :9

ik zie niet in waar de topictitel goed voor is.wat heeft het feit dat je blij bent dat je geen honda rijdt(wat je goed recht is,no offence)
te maken met die honda takelmotor :?

heel handig bedacht, maar de topic titel heeft volgens mij hier niks mee te maken

OK? Ik snap een paar dingetjes niet van dit fijne zweedse filmpje:
- als je zo'n ding kunt bouwen, kan je dan geen gewone schuur of garage neerzetten? Moet je met dat slagschip iedere keer door het kantoor? Hahaha, lijkt me wat bij ons op de zaak!
- gaat de 'enterprise' een gestrande auto halen, moet die auto zelf op de lepels rijden....... hij was toch kaduuk? :?

..... zal wel weer nuchtere hollandersmetaliteit zijn.......

Het suckt wa zwaar!!!
mega lelijk, en het helpt niets... want die ding van achter is even breed al seen sleeptruc, dus tis gwoon een dikke flop ....

En na het voertuig met pech staat geen file meer. Dan kan ie dus lekker doorrijden.

Als het bekend raakt dan laat iedere automobilist een geultje vrij voor de "afsleper". Daarna kunnen ze nl. weer filevrij verder rijden.

Zelfs leuke bokjes om de auto er soepel met een liertje op te trekken *D

Eerlijk is eerlijk. Ze hebben hun huiswerk heel redelijk gedaan. T schept een paar leuke baantjes voor motorrijders ?

Terug
Bovenaan Onderaan