Ben ik de enige triumph trident rider?????

1 okt 2004
35
0
rotterdam
Op het gehele internet kom ik niet veel info tegen m.b.t. mijn Triumph Trident 750cc.

Ben ik de enige die het een toppertje vind?
90 pk, 750cc driecilindertje met mooi geluid, perfect voor woonwerkverkeer.
Wie heeft ervaringen met deze motor?

(Ik rij nog maar sinds mei 2004 :] )
 
Hierbij een foto

zie attachement

kijkt wat makkelijker ;)

full
 
zo'n beetje elke fiets wel... Het is net welke eisen jij er aan wilt stellen. Ik rij 3000km per maand met mijn RF600 en ik vermaak me prima.

En nee ik heb geen ervaring met je triumph :+
 
Hey oma!

M'n instructeur heeft een trident 750 gereden, geheel in het zwart. Hij is al 115.000 kilometer geleden op een triumph trophy 1200 overgestapt...

Had die trident bijna gekocht, maar ze vroegen er meer voor dan ik kon besteden, dus helaas... ;)
 
Mooie fiets die trident.
Jaren geleden bijna een triumph gekocht. In 1978. Dat was een twee-cylinder oud model. Volgens mij een herstart van Triumph. Werdt toen verkocht bij een motorzaak in Breda. Het fijne weet ik er niet van.
Jaren later 1990 weer bijna een triumph gekocht , lijkt op die op de foto staat.
Maarja ik wilde een motor met cardan. Dan zijn de mogelijkheden ingeperkt.
Gr,
Henk
 
Ok ik verkoop hem bij deze.

Dus te koop trident 750 cc
Bouwjaar 1992 kenteken 1998
ca. 50.000 km.
100 PK
windscherm
Koffer + bevestingsrek inclusief

Heeft pas een grote beurt gehad zoals nieuwe banden a 400 euro.
Nieuwe ketting, kleppengesteld etc. etc. a 900 euro.
En morgen wordt de voorvork gerepareerd omdat er een poot lekt.

Foto staat bij het begin van deze topic.

Nu midwinterprijsje 2100,--
 
mijn neef had er precies zo eentje toen ze gloednieuw op de markt kwamen. Ik heb er toen een stukje op proef gereden en herinner mij nog goed hoe soepel dat blokje draaide. Maar goed, ik reed toen zelf een CB750K6 en dat was mijn enige vergelijk.

Veel later heb ik nog eens proef gereden op een 900 sprint en een 900 speed3. Die vond ik beiden nogal rauw draaien.

Geen idee of dat het verschil tussen de 750 en 900 daarvoor verantwoordelijk is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan