Ben ik een echte motorrijder?

aequitas

MF'er
7 sep 2003
129
0
Arnhem
Vandaag 7:45 stap ik op mijn NX 250. Koud buiten. Nog wat sneeuw en ijs van de afgelopen dagen op de uitrit. Ik ga zoals elke dag naar school.
Maar dit keer in het nette pak (nota bene het trouwpak van mijn pa)

Ben ik nu een echte motorrijden??
 
Vandaag 7:45 stap ik op mijn NX 250. Koud buiten. Nog wat sneeuw en ijs van de afgelopen dagen op de uitrit. Ik ga zoals elke dag naar school.
Maar dit keer in het nette pak (nota bene het trouwpak van mijn pa)

Ben ik nu een echte motorrijden??


Hmm een NX 250 is toch maar nauwelijks een motor te noemen....... ;)

Maar in ieder geval meer motorrijder als al die sissy's die de motor in de winterstelling :? zetten
 
Vandaag 7:45 stap ik op mijn NX 250. Koud buiten. Nog wat sneeuw en ijs van de afgelopen dagen op de uitrit. Ik ga zoals elke dag naar school.
Maar dit keer in het nette pak (nota bene het trouwpak van mijn pa)

Ben ik nu een echte motorrijden??
Zonder beschermende kleding :?









:+

maar idd: definieer "echte" :P
 
Wat is een echte motorrijder? Iemand die zijn tanden poetst met WD40, z'n haar in model doet met kettingspray en z'n schoenen poetst met zwarte tectyl? :+
 
Tuurlijk jij bent een motorrijder zoals wij dat allemaal eigenlijk zouden willen zijn. IK zal eens aan mijn vader vragen of hij zijn trouwpak nog heeft, doe ik dat aan en ga ik ook ff een rondje gummen :+
 
Vandaag 7:45 stap ik op mijn NX 250. Koud buiten. Nog wat sneeuw en ijs van de afgelopen dagen op de uitrit. Ik ga zoals elke dag naar school.
Maar dit keer in het nette pak (nota bene het trouwpak van mijn pa)

Ben ik nu een echte motorrijden??
echte motorrijders gaan niet naar school. die worden lid van een club en hangen elke dag rond in het clubhuis, waar ze allerlei zaken doen die het daglicht niet kunnen verdragen. daar drinken ze dan heel veel bier en sterke drank bij })
 
Laatst bewerkt:
echte motorrijders gaan niet naar school. die worden lid van een club en hangen elke dag rond in het ckubhuis, waar ze allerlei zaken doen die het daglicht niet kunnen verdragen. daar drinken ze dan heel veel bier en sterke drank bij })

@hexx: L :+ L
 
echte motorrijders gaan niet naar school. die worden lid van een club en hangen elke dag rond in het clubhuis, waar ze allerlei zaken doen die het daglicht niet kunnen verdragen. daar drinken ze dan heel veel bier en sterke drank bij })

is bijna hetzelfde als school.. :)
 
ghehehe, da's waar, je leert er ook heel veel dingen. in colonne rijden bijvoorbeeld (ook het witte blikje heeft vast enorm veel geleerd }) ):

full
 
Vandaag 7:45 stap ik op mijn NX 250. Koud buiten. Nog wat sneeuw en ijs van de afgelopen dagen op de uitrit. Ik ga zoals elke dag naar school.
Maar dit keer in het nette pak (nota bene het trouwpak van mijn pa)

Ben ik nu een echte motorrijden??
Nee helaas, als je dit al koud vindt, dan moet je nog eventjes oefenen ;)
 
Puur het feit dat je er een topic over begint maakt het antwoord: NEE.

Ik rij ook nog steeds op de pekelfiets rond en of andere mensen me daardoor nou wel of niet een 'echte motorrijder' vinden zal me aan m'n derriere oxideren (onder m'n derriere oxideert het momenteel ook erg hard trouwens).
Mijn commentaar doet er derhalve eigenlijk ook niet toe, als je er zelf maar gelukkig mee bent :)
 
Echte motorrijders rijden niet op een opgevoerde brommer B|




En voor de rest ... who cares ... als jij nu al trappelend van ongeduld zit te wachten tot de volgende keer dat je op je motor stapt ben je imho een echte motorrijder *D
 
Als je op dit moment zonder beschermende kleding heb je waarschijnlijk een aantrekkelijke verzekeringstussenpersoon.....

Om de ziektekosten te declareren....

Tenzij je pa is getrouwd in een motorpak natuurlijk :+
 
Mag ik vragen wat je in het trouwpak van je vader doet? Je bent toch niet getrouwd met je moeder hoop ik? Als dat wel zo is, moet je echt hulp zoeken. Dit doet niks af aan het feit dat je een echte motorrijder bent. Er zijn immers meer motorrijders met een zieke geest.
 
Mag ik vragen wat je in het trouwpak van je vader doet? Je bent toch niet getrouwd met je moeder hoop ik? Als dat wel zo is, moet je echt hulp zoeken. Dit doet niks af aan het feit dat je een echte motorrijder bent. Er zijn immers meer motorrijders met een zieke geest.

:} HAHAHAHAHAHA :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan