Ben ik een echte motorrijder?

Vandaag 7:45 stap ik op mijn NX 250. Koud buiten. Nog wat sneeuw en ijs van de afgelopen dagen op de uitrit. Ik ga zoals elke dag naar school.
Maar dit keer in het nette pak (nota bene het trouwpak van mijn pa)

Ben ik nu een echte motorrijden??

Je lijkt me meer een mooi weerrijder uit een wormhole die geen geld wil uitgeven aan een motorpak.
 
dat je op dit forum zit bewijst al dat je een echte motorrijder bent.

alleen de mensen die in de zomer ff hun motor buiten halen, om dan in korte broek de patser te gaan uithangen, dat zijn wannabees.

ik ben een echte biker boy. nu lekker rs125 rijden heb ik binnen een halfjaar dubbel zoveel plezier van mijn toekomstige bike.
 
daar heb je weer die eeuwige discusie, ik ben in elke geval wel een echte motor rijder ik doe aan Trial das de hogeschool van de motorsport :X
full
 
Vandaag 7:45 stap ik op mijn NX 250. Koud buiten. Nog wat sneeuw en ijs van de afgelopen dagen op de uitrit. Ik ga zoals elke dag naar school.
Maar dit keer in het nette pak (nota bene het trouwpak van mijn pa)

Ben ik nu een echte motorrijden??


Je zit duidelijk nog in de ontkenningsfase. Het word hoog tijd om eerlijk te zijn tegen jezelf, eens goed in de spiegel te kijken recht in de ogen en te roepen>> IK ben 'roepnaam' en ik ben motorrijder! :X

Het erkennen van je verslaving is de 1e stap naar het ermee om leren gaan. Immers motorrijden is echt een verslaving (een ongezonde :( ). Slecht voor het milieu, niet netjes in het openbaar, je stinkt, je maakt herrie, sloopt meer spiegels dan de gemiddelde cokesnuiver en je kunt er zelfs dood aan gaan.

Dus sorry, maar je bent echt een motorrijder. Leer er mee leven of stop vandaag nog! (daar heb je pleisters voor, benzinotinel ofzoiets.)
 
Nee, je bent nog een watje

Want het heeft nog geen 15 graden gevroren met windt 8 tegen

Dan pas ben je een echte.......
 
Nope, een echte motorrijder heeft altijd veilige/beschermende motorkleding aan. En niet het trouwpak van z'n vader 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan