Ben ik een echte motorrijder?

Mag ik vragen wat je in het trouwpak van je vader doet? Je bent toch niet getrouwd met je moeder hoop ik? Als dat wel zo is, moet je echt hulp zoeken. Dit doet niks af aan het feit dat je een echte motorrijder bent. Er zijn immers meer motorrijders met een zieke geest.
rijden die geen HD :P

nofi
 
Ziedaar ik voor mijn NX wel moest lessen, examen afleggen, motorrijtuigenbelasting betalen, motorverzekering moet betalen, snelheidsboetes van boven de 100 kmh moet betalen, motorkleding moet dragen. En er telkens een hand opgestoken wordt door colega motorrijder neem ik aan dat een NX wel als motor gezien mag worden :)

Het feit dat ik in de winter met sneeuw en kou toch doorrijd, wat ik maar heel weinig motorrijders zie doen. (ik kom bijna nooit iemand tegen in de winter, terwijl dat zomers wel anders is.)

En ziedaar ik zelf als ik het goeie pak van mijn pa leen voor een presentatie, nog een motorpak eroverheen trek om met de motor in de kou naar school te kunnen. Terwijl ik volgens iedereeen beter de trein had kunnen nemen.

Dit geeft toch aan dat ik mezelf best wel motorrijder mag noemen.

Het feit dat ik niet bij een motoclub zit is dat ik de contributie niet kan betalen wegens onderhoudkosten en benzine kosten die ik net met mijn studiefinanciering kan opbrengen.

Het trouwpak van mijn pa is gewoon zijn nette pak wat ik mocht lenen voor de presentatie op school. Nee ik ben niet met mijn moeder getrouwd. Maar het pak past mij gewoon en ik spaar voor een nieuw motor niet een nieuw pak.
 
Defineer dan eerst maar eens "echte motorrijder"..


:^

Volgens sommige ben je alleen een echte motorrijder als je op een bepaald type motor rondrijd, volgens andere pas als je het hele jaar doorrijd.
Ook zijn er mensen die denken dat je een echte motorrijder bent als je de hele dag door als een gek rijd te zwaaien naar alles op 2 wielen.
 
Ziedaar ik voor mijn NX wel moest lessen, examen afleggen, motorrijtuigenbelasting betalen, motorverzekering moet betalen, snelheidsboetes van boven de 100 kmh moet betalen, motorkleding moet dragen. En er telkens een hand opgestoken wordt door colega motorrijder neem ik aan dat een NX wel als motor gezien mag worden :)

Het feit dat ik in de winter met sneeuw en kou toch doorrijd, wat ik maar heel weinig motorrijders zie doen. (ik kom bijna nooit iemand tegen in de winter, terwijl dat zomers wel anders is.)

En ziedaar ik zelf als ik het goeie pak van mijn pa leen voor een presentatie, nog een motorpak eroverheen trek om met de motor in de kou naar school te kunnen. Terwijl ik volgens iedereeen beter de trein had kunnen nemen.

Dit geeft toch aan dat ik mezelf best wel motorrijder mag noemen.

Het feit dat ik niet bij een motoclub zit is dat ik de contributie niet kan betalen wegens onderhoudkosten en benzine kosten die ik net met mijn studiefinanciering kan opbrengen.

Het trouwpak van mijn pa is gewoon zijn nette pak wat ik mocht lenen voor de presentatie op school. Nee ik ben niet met mijn moeder getrouwd. Maar het pak past mij gewoon en ik spaar voor een nieuw motor niet een nieuw pak.

maar..................warom vraag je het dan? :?


als jij denkt dat je een motor rijder bent,................. :Z
 
Vandaag 7:45 stap ik op mijn NX 250. Koud buiten. Nog wat sneeuw en ijs van de afgelopen dagen op de uitrit. Ik ga zoals elke dag naar school.
Maar dit keer in het nette pak (nota bene het trouwpak van mijn pa)

Ben ik nu een echte motorrijden??


Nope, een echte motor rijder rijd alleen met goed weer omdat dit beter is voor de motor en motor rijder.
 
:^

Volgens sommige ben je alleen een echte motorrijder als je op een bepaald type motor rondrijd, volgens andere pas als je het hele jaar doorrijd.
Ook zijn er mensen die denken dat je een echte motorrijder bent als je de hele dag door als een gek rijd te zwaaien naar alles op 2 wielen.

oeh dan ben ik een echte motorrijder... Ik heb zelfs 2 bepaalde types motor, het hele jaar door en rij als een gek. Zelfs ook nog zwaaiend.
 
ik ben dat :9 .ALTIJD EN OVERAL naartoe met de moto,door warm en koud weer,ijs,sneeuw,(sneeuw)stormen,... niets houdt mij tegen.

Sneeuwstormen zijn gaaf,al die vlokjes die razendsnel op je af komen :)
 
iedereen met een A rijbewijs is toch een echte motorrijder,bestaan er dan ook nep motorrijders,die gaan dan op een motor zitten en dan hard broem broem zeggen :?

ik rijd in de winter verstandig in een auto met de kachel aan,ben ik nu een echte koekblikker?
 
iedereen met een A rijbewijs is toch een echte motorrijder,bestaan er dan ook nep motorrijders,die gaan dan op een motor zitten en dan hard broem broem zeggen :?

ik rijd in de winter verstandig in een auto met de kachel aan,ben ik nu een echte koekblikker?


Dit is imho een nep-motorrijder... 8-)

full
 
volgens mij ben je een echte motorrijder als je op twee wielen rondrijd cilinder inhoud boven de 50 cc een kenteken hebt en met veel plezier rijd
in de zomer in de winter maakt niet uit en niet een ander zijn materiaal af loopt te zeiken.
 
Ja gefeliciteerd! je hoort er nu helemaal bij met deze heldendaad! ga maar lekker een taart en een zak drop kopen voor jezelf want dat heb je wel verdiend!

Is dit ongeveer wat je wil horen? graag gedaan ;)
 
Niet zo lekker geslapen zeker!!!!!!!!!
Ja gefeliciteerd! je hoort er nu helemaal bij met deze heldendaad! ga maar lekker een taart en een zak drop kopen voor jezelf want dat heb je wel verdiend!

Is dit ongeveer wat je wil horen? graag gedaan ;)
 
Als je het al zo goed weet, waarom wil je dan nog zo graag bevestiging?


Ik denk dat de TS vaak genoeg te horen heeft gekregen op het forum dat 250CC'tjes geen echte motoren zijn, en daardoor in dit topic zich afvraagt waarom men, als er op de man af gevraagd wordt of het een motor is, dit wél bevestigend beantwoord.

Ik ken het gevoel een beetje, Harley's worden ook te pas en te onpas afgezeken door mensen die er zelfs nog nooit op gezeten hebben, laat staan gereden. Vermoeiend om je keuze voor een motor steeds te moeten verdedigen tegen de opinie van mensen die te beroerd zijn om zélf hun eigen mening te vormen, en vandaar maar onzin gaan lopen napraten.

Aan TS: als dit niet het geval is, heb ik het verkeerd ingeschat. Waarvoor excuses. Ze zijn trouwens bezig met een deel 2 hè, van de Boondock Saints. Neem aan dat je je nick daar vandaan hebt :) Of je wilt gewoon gerechtigheid, kan ook :P
 
das mooi deel twee van de boondock saints....

Wat lopen mensen in dit land toch te zeiken over die cylinderinhoud, een motor is een motor.......

Tsja en inderdaad moet je je keuze voor een harley natuurlijk verdedigen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan