Ben ik gebanned soms op het Mo-Fo ......?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wachtwoord

Rookie
16 aug 2004
1
0
php-stad
Ik heb al een aantal mailtjes verstuurd, maar kennelijk wordt ik genegeerd ofzo ????

Ik, BYM dus, weet mijn wachtwoord niet meer (herinstallatie) , en kan dit niet opnieuw opvragen ook omdat het emailadres tails26@<NOSPAM>yahoo.com geaccepteerd is geworden, ooit 8-)

Gevolg is dat mijn nieuwe wachtwoord ook niet aankomt, en ik mijn profiel dan ook erg graag gewijzigd zou zien, opdat ik weer kan mo-fo'en .


Dank u !
 
Ik heb al een aantal mailtjes verstuurd, maar kennelijk wordt ik genegeerd ofzo ????

Ik, BYM dus, weet mijn wachtwoord niet meer (herinstallatie) , en kan dit niet opnieuw opvragen ook omdat het emailadres tails26@yahoo.com geaccepteerd is geworden, ooit 8-)

Gevolg is dat mijn nieuwe wachtwoord ook niet aankomt, en ik mijn profiel dan ook erg graag gewijzigd zou zien, opdat ik weer kan mo-fo'en .


Dank u !
Jij bent niet gebanned. :?

Maar waarom je mailtjes niet aankomen, weet ik niet. :? Wel is het zo dat onze mailadressen een tijdje niet gewerkt hebben tgv de servercrashes. Inmiddels zouden crew@motor-forum.nl en de persoonlijke adressen van de mods wel weer gewoon moeten werken.

Maar ik zal es ffkes kijken voor je. :)
 
>>>> V&O

Zo dan, geregeld. :) NO-SPAM in je adres zetten is niet handig. Dan komt je wachtwoord idd niet aan. Tis ook niet echt nodig, aangezien je mailadres niet in tekstvorm op het forum komt.

Magoed, ik heb je mailadres aangepast en je een nieuw wachtwoord gemailed. :)

Overigens, hoe is het nou met je gezicht?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan