Ben ik genept

Als jij je motor aan het poetsen bent (bijvoorbeeld) heb jij een beter gevoel derbij dan zo'n kak-jong. Jij hebt der veel geld aan uitgegeven om een goeie motor te kunnen bereiden. Daar kan jij van genieten.
terwijl dat brakkie hem naar een poetsshop brengt en laat maken want anders gaat hij wel zeiken bij paps en mams. Die r1 zal nooit zijn "schatje" worden omdat hij zoiets had van; die is wel leuk.
Terwijl jij der veel tijd en moeite in hebt gestoken om net die ene motor te pakken te kunnen krijgen.

Het voortrajct om zo'n motor te kopen / uitzoeken en om hem rijdend te houden vind ik zeer gaaf namelijk
 
Jij hebt der veel geld aan uitgegeven om een goeie motor te kunnen bereiden.

Hoe bereid jij je motor? Ik warm die van mij eerst zachtjes op. Vervolgens een poosje flink heet laten worden met een gekruide rijstijl. Persoonlijk vind ik een motor uit de pekel minder. Daarom blus ik 'm aan het eind af met veel water. :+

Sorry, kon het niet laten. O-)

:P
 
Liever zo'n fiets die je volledig benut en waar je een beetje van houd, dan het nieuwste van het nieuwste waar je niet eens 100% uit kunt halen en je schijnbaar amper om geeft. Ik vind 1500 eurrie leuke prijs voor zo'n fiets hoor, zeker als je erZELF voor hebt gewerkt! Weet je tenminste waarvoor je het gedaan hebt...

Kortweg: Heb schijt aan dat gezeur van hem, en geniet van je fiets!!! Je bent toch immers een mede-collega-motor-scheur-debiel })

HAVE FUN !!! :]
 
het mag dan mss een irritant ventje zijn, maar een motorijder doodwensen |( |( |( |(
ik :r van je

Ik wens niemand dood.

Ik zeg gewoon dat dat soort "stoere" mannetjes vanzelf wel ophouden met stoer zijn. En vaak gaat dat eerder kwaadschiks dan goedschiks. En daar heb ik geen medelijden mee, motorrijder of niet.

Ik hoef toch niet met iedere eikel die een motor rijd medeleven te hebben of wel?
Als Bush/Blair/Balkenende motor zouden rijden zou ik het ook meteen toffe gasten moeten vinden?

Motorrijders zijn net mensen, er zijn er goede, maar er zijn ook eikels waar ik minder medelijden mee heb als ze aan hun einde komen.
Ik geef gewoon geen ene reet om iemand die zich beter voelt dan iemand anders, motorrijder of geen motorrijder.
 
Hoe bereid jij je motor? Ik warm die van mij eerst zachtjes op. Vervolgens een poosje flink heet laten worden met een gekruide rijstijl. Persoonlijk vind ik een motor uit de pekel minder. Daarom blus ik 'm aan het eind af met veel water. :+

Sorry, kon het niet laten. O-)

:P


Muhahah LOL :}
Jij moet bij Life & Cooking gaan werken!!! :)
 
Als je van elke uitspraak om je heen twijfelachtig moet worden, leef je nooit meer rustig. Doe wat je ZELF wilt, en met die 1500 Euroballen heb je toch een berg plezier ?
Nou dan !

Magnagroet.
 
Ik wil precies zo'n zelfde en daar zou ik ook 1500 voor willen geven.

Waarom ik er ook zo een wil? Onwijs mooie fiets.
'kheb nou een LCF2. Dacht bij het openen van de pagina dat die FZ ook een LCF2 was. D'r zou eigenlijk alleen nog een Motor Forum kentekenplaathouder op moeten })
 
Natas, ´k heb ook zo´n machien gehad,in mei´90 gekocht en in sept was ie helaas al gejat,heb er te weinig km mee kunnen rijden,effe 11000,had hem destijds nieuw voor 14.999,°° gekocht. let wel op,vlgs de manual elke 42000 km kleppen stellen,benzinefilter elke 30.000 vv.
Voor de rest alleen maar probleemloos gaan, ben er 2x mee naar Nice geweest,was 1 fijn apparaat. ´k vind ´t niet te duur. Veel plezier ermee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan