Ben ik genept

Nou nog maar een keer dan... :)

Door Denser op 17-02-2003 19:26

Les 1 Natas....gaat erom of jij er een goed gevoel bij hebt.....de rest is niet belangrijk.....
 
Pfff, rij je graag met die motor wees dan blij. Ik zie ook zeer graag een ZX6, een R1, en een Gixxer :9~ maar ik heb zo geen papa. En telkens ik naar me fiets kijk, zeg ik steeds, de mijne heb ik zelf betaald en 't is de mooiste die er is (en JA de RF is de mooiste die er is).
 
Ik vind dat je NIET genept bent.

Mooie motor
Als hij technisch goed is heb je wijs iets gekocht.

Goeie motor is zijn geld waard.

Dat snotjong bezoek je vanzelf keer in ziekenhuis.
(op gekregen goed toch niet zuinig)
 
1500 euro is een goede prijs geweest. Daar zou ik me geen zorgen om maken.
En wat dat snotjong betreft; en ga een dagje met hem de ardennen in en rij hem het snot voor de ogen :) Verder kan je hem er nog even op wijzen dat jij je motor wél zelf betaald hebt en dus niet bij pappie op schoot hoeft. :)

(ik deed ongeveer hetzelfde, maar dan een sprintje de vaalserberg op; ik op een k75 en een brallerige vriend op een gpz600 hehehehe 8-) )
 
Goied uitziende motor met niet te veel km's voor die leeftijd. 1500 euro is een mooie prijs.

Balangrijkste is dat je zelf tevreden bent. Bovendien: R1 van dat klootzakje een keer laten omvallen (nee is geen tip }) :+ ) is al gauw meer dan 1500 euro schade.

Over een tijdje is dat klootzakje zijn motortje zat...en dan rij jij nog steeds lekker verder...
 
Moet ik er nog een schepje bovenop doen?
Neuh dacht het niet: jij rijdt lekker op je eigen motor, is meer waard dan wat ook in de wereld . . .Natuurlijk rij ik ook liever op een motor die mooier/sneller/beter/duurder etc is, maar ja ik heb geen rijke pappie en mammie.

:P

Goeie koop!
 
Zo das voor z'n leeftijd wel een mooi modelletje hoor, ziet er op de foto's ook netjes uit.

De prijs lijkt me zeker niet te hoog en met die km. stand!!!

Veel plezier nog met je motor en luister niet naar die verwende lui die er geen verstand van hebben. :}
 
waar kan je trots op zijn als je er niet zelf voor hebt gewerkt.

all good things come to those who wait..
 
Goied uitziende motor met niet te veel km's voor die leeftijd. 1500 euro is een mooie prijs.

Balangrijkste is dat je zelf tevreden bent. Bovendien: R1 van dat klootzakje een keer laten omvallen (nee is geen tip }) :+ ) is al gauw meer dan 1500 euro schade.

Over een tijdje is dat klootzakje zijn motortje zat...en dan rij jij nog steeds lekker verder...

[geentip]
Of wat suiker in de tank...
[/geentip]
 
Gelukkig *D *D *D

Ik dacht dat ik te veel betaald had voor de FZ , maar gezien jullie reactie`s zit ik goed

Bedankt
 
Als ik eens op motoroccasion.nl kijk naar prijzen voor een FZ 750 dan denk ik dat je een goeie koop gedaan hebt... staat op een na tussen de 2100 en de 3500 te koop... en eentje voor 950... dat zal dan een uitschieter zijn... of mischien technische problemen...

Dus als jouw motor technisch helemaal goed heb je zelfs nog een goeie deal!

Dus: heel veel plezier met jou motor, en laat dat lefgozertje maar lulle! Rijden op iets wat je zelf verdiend hebt ipv geleend of gekregen is duizend keer zo leuk!!
 
jij hebt het tenminste zelf betaald, te meer reden om er trots op te zijn. zou inderdaad ook beginnen met "stekken" te geven op zijn R1
 
Alsof jullie een R1 zouden weigeren die in je schoot geworpen wordt. Hij had zijn aankoop niet af moeten zeiken, maar met die R1 heeft ie toch gewoon geluk gehad?? Ik zou er nog het 1 en ander aan gadgets bijgevraagd hebben. Om dan meteen mensen dood te gaan wensen enzo.........
 
Ten eerste: proficiat met zo'n mooie fiets voor dat geld, Njoy :)
Ten tweede: sla dat rotjoch op zijn bek ;)
Ten derde: Ik denk dat de meest collega R1 rijders het met me eens zullen zijn dat een snotjoch die net zijn rijbewijs heeft en van pappie een R1 krijgt niet lang zal lachen. We zijn allemaal met iets minder pk's, koppel, looks en stuurgedrag moeten beginnen. Zo'n jochie weet niet waar hij aan bengint en zal dus ook niet met die fiets overweg kunnen (tenzij hij vanaf zijn 12e op het circuit rond tuft dan hé, die lucky bastards heb je ook.

Tip: koop een paar mooie sliders, ga flink oefenen, en rij hem over een paar maanden het snot voor zijn ogen...dan issie wel stil...

afterall: Power is nothing without control
 
oh ja...en als hij bezig blijft...laat hem dan eens op het forum komen, dan mag onze neppierossi zich komen bewijzen...

als je een r1 van pappie krijgt mag je best blij en trots zijn, zou ik ook wel gewild hebben, maar je hoeft je dan niet over de rug van een ander popiejopie proberen te maken...

mijn steun heb je ;)
 
Ten eerste: proficiat met zo'n mooie fiets voor dat geld, Njoy :)
Ten tweede: sla dat rotjoch op zijn bek ;)
Ten derde: Ik denk dat de meest collega R1 rijders het met me eens zullen zijn dat een snotjoch die net zijn rijbewijs heeft en van pappie een R1 krijgt niet lang zal lachen. We zijn allemaal met iets minder pk's, koppel, looks en stuurgedrag moeten beginnen. Zo'n jochie weet niet waar hij aan bengint en zal dus ook niet met die fiets overweg kunnen (tenzij hij vanaf zijn 12e op het circuit rond tuft dan hé, die lucky bastards heb je ook.

Tip: koop een paar mooie sliders, ga flink oefenen, en rij hem over een paar maanden het snot voor zijn ogen...dan issie wel stil...

afterall: Power is nothing without control

:}

Voor de topic starter: mooie bike hoor! En zolang jij het het geld waard vind is er toch niets aan de hand?
 
Terug
Bovenaan Onderaan