ben ik nou zo´n watje?

ballisticmask2.gif
 
Waarom leer je tegenwoordig de snelle slalom dan? Gewoon ontwijken. Is ook nog eens goed voor je stuurmanskunsten. Maar een vliegje is nog altijd beter dan een vogel.
 
Whaha.. Ach gewoon lekker door rijden en af en toe een lekker stukkie vlees :P moet je eens weten wat je snachts allemaal op kan eten zonder dat je het weet :P
 
_O- _O- de kans dat ze je hoofd raken is relatief klein, maar als ze je raken, ja dan voel je dat wel even ja. Neem je hits en rij gewoon verder. Het doet maar even pijn ;)


Nou dat valt wel mee hoor, ik rij met ietsje warmer weer altijd zonder col o.i.d., maar wel met gesloten systeemhelm. Toch zien regelmatig insecten kans die hele kleine blote streep huid te raken, die tussen helm en kraag doorschemert.
Zelfs een keer een dikke bij, die met de kont naar achteren vloog. Deed best wel zeer. Tijdens de koffiestop maar eens de angel er uit gepeuterd -O-
 
Whaha.. Ach gewoon lekker door rijden en af en toe een lekker stukkie vlees :P moet je eens weten wat je snachts allemaal op kan eten zonder dat je het weet :P

heb 't ff opgezocht:

Per jaar zo'n 21 insecten, waaronder spinnen en andere beestjes met veel pootjes..
Slaap lekker voor straks ;)
 
rij zelf ook met jet helm en zonnebril + sjaal om hals. Je voelt ze wel maar het is af en toe gewoon ff door de zure appel heenbijten, je hebt toch weinig keus als het al gebeurd is :+.

Maar hoe houdt die caberg breeze zich onder natte weersomstandigheden
 
heb 't ff opgezocht:

Per jaar zo'n 21 insecten, waaronder spinnen en andere beestjes met veel pootjes..
Slaap lekker voor straks ;)

Dat bedoel ik dus... Weet je hoeveel calorien dat zijn?? En ik me maar afvragen waarom ik maar niet afval :+

Jij ook alvast slaap lekker en eet smakkelijk voor vanavond he :P
 
ik draag toch liever een integraal helm niet alleen voor de vliegjes. maar ook de reden dat als je op je bek gaat en als mijn melktandjes dan ergens tegenaan botsen dan wordt dat een dure tandartsrekening
 
Zelfs een keer een dikke bij, die met de kont naar achteren vloog. Deed best wel zeer. Tijdens de koffiestop maar eens de angel er uit gepeuterd -O-

Is het niet altijd zo dat die beesten met hun kont naar achteren vliegen?? Volgens mij haalde je m gewoon in...

Xie trouwens ook veel rijders met soort zakdoek voor neus/mond/keel, ook handig?
 
Nou dat valt wel mee hoor, ik rij met ietsje warmer weer altijd zonder col o.i.d., maar wel met gesloten systeemhelm. Toch zien regelmatig insecten kans die hele kleine blote streep huid te raken, die tussen helm en kraag doorschemert.
Zelfs een keer een dikke bij, die met de kont naar achteren vloog. Deed best wel zeer. Tijdens de koffiestop maar eens de angel er uit gepeuterd -O-

Je was gewoon aan het bumper angelkleven!
Da's net zoiets als dat er vliegjes achter op je helm zit (of je rijdt heel langzaam, of je rijdt zo snel dat de vortex ze tegen de achterkant van je helm aan drukt)


Dat bedoel ik dus... Weet je hoeveel calorien dat zijn?? En ik me maar afvragen waarom ik maar niet afval :+

Jij ook alvast slaap lekker en eet smakkelijk voor vanavond he :P

Ik heb het even opgezocht 0,000002 kJ per insect ongeveer
Dat is 0,000042 kJ per jaar aan insecten.
 
Je was gewoon aan het bumper angelkleven!
Da's net zoiets als dat er vliegjes achter op je helm zit (of je rijdt heel langzaam, of je rijdt zo snel dat de vortex ze tegen de achterkant van je helm aan drukt)Ik heb het even opgezocht 0,000002 kJ per insect ongeveer
Dat is 0,000042 kJ per jaar aan insecten.

Ja maar KJ is niet hetzelfde als calorie he :P
 
Vriendje van mij kreeg zo een wesp te verwerken, via open vizier zijn helm en vervolgens zijn oor in, geen aanrader op de snelweg. Mijn idee: kleppie dicht.
 
Is het niet altijd zo dat die beesten met hun kont naar achteren vliegen?? Volgens mij haalde je m gewoon in...

Xie trouwens ook veel rijders met soort zakdoek voor neus/mond/keel, ook handig?


Hallo dame :) Nee hoor, en zijn ook spookvliegers die tegen de richting van het verkeer invliegen :]
 
Laatst bewerkt:
~
Sinds vorig jaar heb ik zo´n raar potje ´Caberg Breeze´ op m´n kop, wanneer de temperatuur boven de 25 graden stijgt. Het is een heerlijke, lichte helm met veel luchtcirculatie en een goed vizier. Zonnebril op 8-) , mijn Buff halsdoek over de neus en gaan... :]
Maar dan rij ik 140 op de snelweg en heb de ene ´Bughit´na de andere. Bijen, hommels, kevers..weet ik veel wat er allemaal tegen mijn gezicht kapot spat, maar een ding weet ik wel... het doet verdomde zeer. :(
Nu zie ik regelmatig choppers en cruisers met berijders die uitsluitend een potje op hebben en een klein zonnebrilletje. Verder niets. Geen vizier, doek of wat dan ook.Wat een stoere bikkels moeten dat zijn... of ben ik nu zo´n watje?
Ik overweeg om iets van een leren doek of zo over mijn ondergezicht te trekken, want het vergalt wel een beetje het plezier. Iemand een andere suggestie? :?
Geniet ze nog van het mooie motorweer! :W~

Zit volgens dit vogeltje niet veel anders op dan :of een viziertje of een schermpje op je bike. Als je dat nix vindt, dan maar een (leren) lappie voor je schmiegeltje.
:Y Wie luchtig wil rijden, zal dan pijn moeten lijden :Y
full

 
Terug
Bovenaan Onderaan