Ben ik weer goed mee weggekomen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stuntschaap

MF'er
28 jul 2003
212
0
Ik reed vandaag op de motor en maakte even een wheely.Maar door die harde wind kwam ik op de andere rijbaan.Komt daar net een auto aan,die moest mij dus ontwijken en gaat in de slip.Ik zag nog net hoe die de sloot inging,maar ik denk niet dat ze mijn nummerplaat hebben,dus ik ben er mooi vandoor gegaan.Ik denk niet dat oom agent begripvol zal zijn tegen mij als ze merken dat ik een wheely maakte.......
 
Ik reed vandaag op de motor en maakte even een wheely.Maar door die harde wind kwam ik op de andere rijbaan.Komt daar net een auto aan,die moest mij dus ontwijken en gaat in de slip.Ik zag nog net hoe die de sloot inging,maar ik denk niet dat ze mijn nummerplaat hebben,dus ik ben er mooi vandoor gegaan.Ik denk niet dat oom agent begripvol zal zijn tegen mij als ze merken dat ik een wheely maakte.......

Doorrijden na een ongeval heet dat. Kl....ak :r :r :r .
 
Laatst bewerkt:
Ik reed vandaag op de motor en maakte even een wheely.Maar door die harde wind kwam ik op de andere rijbaan.Komt daar net een auto aan,die moest mij dus ontwijken en gaat in de slip.Ik zag nog net hoe die de sloot inging,maar ik denk niet dat ze mijn nummerplaat hebben,dus ik ben er mooi vandoor gegaan.Ik denk niet dat oom agent begripvol zal zijn tegen mij als ze merken dat ik een wheely maakte.......

:( :( Ik zal maar niet schrijven wat ik van jouw vindt :X
 
Moet ik dit geloven???? :?
Als dit waar is, vind ik je een ongelofelijke (#&%(!$@(#%*!)#$@()^&!#(%$!!
 
echt keitof van je :r :r
zoek maar eens het woord verantwoordelijk op
hoop je stiekem ook dat er iemand gewond is geraakt misschien |(
 
Ja ik weet niet of dit een ziek geintje is ofzo, maar als iemand de plomp in rijdt DAN STOP JE TOCH? of laat je iemand liever verzuipen ofzo??? waar was dat als ik vragen mag?
 
Je geeft even heel mooi aan waarom een wheely een artikeltje 5 waard is. ;)

Jongens jongens, even rustig allemaal. Deze topic kan dus ook van iemand zijn die
een hekel heeft aan het maken van wheely's en hiermee een "wheely-afgunst" wil bereiken. ;)
 
Als we nu met zijn allen de modjes aanschrijven, zou de klootzak dan een ban krijgen?
Als dat kan doe ik mee!!
 
richard,

niet dat ik er veel van geloof.
maar als het toch moest waar zijn ga jezelf dan zo snel
mogelijk aangeven voor iemand anders het hier doet.

moest ik die autobestuurder zijn !!!!!!!
dan gaat er van je 1100 ni veel overschieten
 
Laatst bewerkt:
Als het een blaatverhaal is dan is het een eikel.
Heeft ie het echt gedaan dan is het nog steeds een eikel.

En maar klagen dat stunten niet gevaarlijk is.
Er gebeurd toch niks zeggen ze dan ?
 
Als dit een grap is: Zieke grap. Idioot.

Als dit geen grap is: Ik mag lijen dat ze je opsporen en opsluiten. Als je dan nog vrijkomt dan maar met onbeperkte rijontzegging. Halve gare idioot. Als er nu een stel kindertjes vaderloos zijn geworden hoop ik dat je er nooit meer van slaapt. (Nadeel daarvan is dat je dan nog meer als een zombie op de weg zit en waarschijnlijk nog meer brokken maakt.)

Doe mij een plezier en gebruik het openbaar vervoer voortaan. :(
 
Op maandag 03 november 2003 17:50 schreef de ex zot het volgende:
ban.

:^ helemaal mee eens!
Iemand die dit echt heeft gedaan verdient zowieso een ban, en iemand die dit uit een geintje doet om te stoken tsjaaa, die verdient ook een ban. Ik hoop dat als dit echt gebeurd is, dat ze je opsporen via je nummerbord of internet

banned.jpg
 
Ik reed vandaag op de motor en maakte even een wheely.Maar door die harde wind kwam ik op de andere rijbaan.Komt daar net een auto aan,die moest mij dus ontwijken en gaat in de slip.Ik zag nog net hoe die de sloot inging,maar ik denk niet dat ze mijn nummerplaat hebben,dus ik ben er mooi vandoor gegaan.Ik denk niet dat oom agent begripvol zal zijn tegen mij als ze merken dat ik een wheely maakte.......

En je hebt ook niet effe gekeken of iemand toevallig bekneld zat in die auto??? ieder normaal mens stopt toch om te helpen bij een ongeluk (als dat nodig is en er nog geen hulpdiensten zijn) en ZEKER als je het zelf veroorzaakt hebt?!?! :(
 
lijkt me nou niet iets om trots op te zijn |(

slotje voordat dit een oorlog wordt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan