Ben je gelul tijdens een gp/sbk race ook zo zat?

GuZ

MF veteraan
4 jun 2001
12.005
8
WAT NOU! (Amsterdam-Oost)
Ze kunnen ook echt hun mond niet houden, en Jaap Timmer spant de kroon weer met zijn \"simultaan vertaling\" tijdens de interviews... Engels is een verplicht vak op de middelbare school, Timmer!
 
Laatst bewerkt:
Mee eens... De hoeveelheid gelul is niet een zo erg, maar het is vaak zo dom gelul.... Engels commentaar is gewoon stukken beter... Die weten tenminste wel wanneer iets gebeurt & komen er niet pas een paar minuten later achter dat er zich iets belangrijks afspeelde...
 
\'t Zijn bij Eurosport allemaal van die kneuzen.. Soms zijn er 2 commentatoren en dan gaan ze bijna zitten bekvechten tijdens een wedstrijd. De geluidskwaliteit is ook bagger trouwens, net of ze thuis op de bank zitten en het commentaar via de telefoon leveren... Ze moeten nog veel leren daar, vreemd voor een zender die al een beste poos meedraait...
 
\'t Zijn bij Eurosport allemaal van die kneuzen..

Zeker nog niet de audiostream van British Eurosport ontdekt. Toby Moody is voor mij een van de redenen dat ik de sport zo tof vind. Ken eigenlijk geen betere commentator, ook niet in andere sporten.

Waarom staat die optie niet in de poll?
 
Waarom staat die optie niet in de poll?
tja... iedereen ontvangt eurosport zo\'n beetje anders.... en velen helemaal niet!

Tweetalig?
Dat kent fUckPC hier niet... ondanks de termen \"digitale televisie\" en andere poeha. En als je tweetalig kunt ontvangen heb je niks te klagen...

Deze poll is voor hen die gekweld worden door Timmer.
 
Als ze wat lullen is niet erg, maar ze draaien gvd het geluid v/d motoren ook nog eens weg, dat is ook de reden dat ik SBK altijde op de BBC kijk, goed commentaar en ze schreeuwen gewoon boven het motor geluid uit als er wat gebeurt, op Eurosport ( kan ook alleen Nederlands ontvangen ;( ) wil ik nog weleens in slaap sukkelen, vandaar dat ik het ook opneem voor als ik eens niet kan slapen, binnen 3 ronden ben je weg door monotone gelul zonder dat je motor geluidje hoor :J
 
Als ze wat lullen is niet erg, maar ze draaien gvd het geluid v/d motoren ook nog eens weg, dat is ook de reden dat ik SBK altijde op de BBC kijk, goed commentaar en ze schreeuwen gewoon boven het motor geluid uit als er wat gebeurt, op Eurosport ( kan ook alleen Nederlands ontvangen ;( ) wil ik nog weleens in slaap sukkelen, vandaar dat ik het ook opneem voor als ik eens niet kan slapen, binnen 3 ronden ben je weg door monotone gelul zonder dat je motor geluidje hoor :J
Vind ik juist het goeie van het Engelse commentaar: ze laten merken dat ze het mooi vinden als er iets spannends gebeurt 8-) Het Nederlandse commentaar klinkt eerder als een lezing over het paargedrag van de Australische fruitvlieg en de verschillen met de Europese variant :r
Hier in Nijmegen dus wel tweetalig Eurosport... (Feeling lucky now)
 
Als ze wat lullen is niet erg, maar ze draaien gvd het geluid v/d motoren ook nog eens weg, dat is ook de reden dat ik SBK altijde op de BBC kijk, goed commentaar en ze schreeuwen gewoon boven het motor geluid uit als er wat gebeurt
Zo heb\'k thuis nog een zaaaalig filmpje van een nogal spannend rondje voor de 2e plaats.. biaggi vs rossi en dan als het net spannend wqorden schakelen ze het beeld om naar de finish waar de nummer 1 gaat arriveren..
Hoor je die gasten echt totaal verontwaardigd roepen.. zaaaaaaaaaalig toch?!
 
Op Maandag 08 oktober 2001 12:12 schreef poohbeer het volgende:
Hoor je die gasten echt totaal verontwaardigd roepen.. zaaaaaaaaaalig toch?!

Hehe, Toby begon bijna te janken :)

De race erop op Phillip Island was nog mooier. Wel meer dan 20x is er van de eerste plaats gewisseld. Die kerel was na 17 ronden bekaf, hij moest eerst weer een minuut tot rust komen.
 
Hehe, Toby begon bijna te janken :)

De race erop op Phillip Island was nog mooier. Wel meer dan 20x is er van de eerste plaats gewisseld. Die kerel was na 17 ronden bekaf, hij moest eerst weer een minuut tot rust komen.

Hehe, stuur dan effe door man! :)
(staat ie op je ftp?
 
Jaap Timmer is een eikel! :(

Wat een dom commentaar zeg....maar het is wel beter geworden...vroeger was het helemaal bagger!!
 
philip island van vorig jaar effe bekeken (freak alkstie is heeft steffie die gedigitaliseert).
tering wat een kewle commentatoren.
(Engelstalige) Eurosport rules.. en dan te bedenken dat we dat vroeger konden ontvangen hier :(
 
Ik heb geen kabel maar wel een schoteltje wel een gewone dus niet een digitale ,ik kan dus wel verschillende talen krijgen zelfs duits (is leuk als ze eens verliezen met voetbal) het engelse komentaar is best te pruimen het nederlandse kan ik niet ontvangen sinds een jaar of drie maar ik weet wel dat dat verschrikkelijk was
Zo´n ouderwets schoteltje kost maar een paar honderd gulden meer
 
Timmer is shit. Zit hele niet relevante verhalen af te steken, terwijl er op de baan van alles gebeurt. Vorig jaar had ik op Eurosport gelukkig ook engels. Toby Moody is super. Alleen eikels van Castel vonden het nodig om dit jaar alleen nog maar het NL signaal mee te sturen ;(

Kijk SBK tegenwoordig zoveel mogelijk op BBC
 
Hi MartijL, TopGear houdt op te bestaan en er is nog geen vervangend programma.

In plaats van hier te klagen over Jaap Timmer en andere Nederlands commentatoren kunnen we natuurlijk ook Eurosport in Amsterdam bellen en daar klagen.

Eurosport Television BV: 020-6716601

John.
 
Hi MartijL, TopGear houdt op te bestaan en er is nog geen vervangend programma.

In plaats van hier te klagen over Jaap Timmer en andere Nederlands commentatoren kunnen we natuurlijk ook Eurosport in Amsterdam bellen en daar klagen.

Eurosport Television BV: 020-6716601

John.
Dat is er al wel, het worden twee verschillende shows onder de Top Gear naam, maar over de format is nog niets duidelijk.

Jeremy heeft zijn eigen shows en eerlijk gezegd mis ik hem niet. Het wordt pas echt kritisch als Tiff niet meer over een vliegveld mag boenderen.
 
Jeremy heeft zijn eigen shows en eerlijk gezegd mis ik hem niet. Het wordt pas echt kritisch als Tiff niet meer over een vliegveld mag boenderen.
Nou, tiff is een geweldig chauffeur, absoluut, maar de humor van clarckson was écht wel fantastisch droog.
Noujah.. lang leve Tiff :} en Vick :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan