Ben je lid van de MAG ?

IK ben geen lid van de MAG omdat...

  • ze toch niets doen

    Stemmen: 20 4,3%
  • ik die 24 euro per jaar niet kan missen

    Stemmen: 36 7,7%
  • het zo'n vaart niet loopt allemaal

    Stemmen: 11 2,4%
  • een egofreak ben die anderen graag het werk laat doen

    Stemmen: 33 7,1%
  • ik niet wist dat ze bestonden

    Stemmen: 71 15,2%
  • ik niet geinterresseerd ben

    Stemmen: 92 19,7%
  • natuurlijk ben ik lid !!!

    Stemmen: 200 42,9%
  • ik geweigerd wordt door hun verzekering.....

    Stemmen: 3 0,6%

  • Totaal aantal stemmers
    466
Ik ben lid geworden dit jaar. Wist niet of ik moest kiezen voor Mag of andere. Uiteindelijk voor MAG gekozen, en heb (denk ik) goede verzekering via hun.

Alleen dat clubblaadje vind ik niet zo prettig. Heb het idee dat het leke keer weer allemaal artikelen zijn over ongelukken en ellende. Wil ook wel eens wat fijne motorinfo (als beginner) en wat leuke activiteiten of zo. Maar voor die paar tientjes (en de verzekering) blijf ik wel lid.
 
Hoogste tijd voor een kick omhoog!


Al vanaf 16,50 per jaar! Lijkt me geen geld om motorrijden zo vrij mogelijk te houden.



Uit de nieuwsbrief van vandaag:
We vallen maar meteen met de deur in huis. Van de eerste 37 mensen die op Facebook enthousiast reageerden op onze voorgenomen actie tegen de wegafsluitingen in Vaals bleken er slechts vier lid van de MAG. We hebben al die andere mensen natuurlijk bedankt voor hun steunbetuigingen. Maar we hebben ze ook gezegd dat we alleen maar kunnen blijven doen wat we doen als ze ook lid worden.

Dat Vaals openbleef, betekent niet dat we het pleit tegen wegafsluitingen voor motorrijders gewonnen hebben. Dat hebben we nog lang niet. Kort na het verschijnen van het komende MAGazine, eind september, ontvangen we de uitspraak van de bestuursrechter in de zaak van de afsluiting van de Zuiderdijk. Begin oktober vernemen we het advies van de commissie die ons hoorde over onze bezwaren tegen de afsluiting van de Meije bij Bodegraven. Mochten die uitspraken negatief zijn, dan staan ons nog zware tijden te wachten.

Wij kunnen daar alleen maar serieus mee aan de gang als we serieus meer leden krijgen. Lees je deze nieuwsbrief maar ben je nog geen lid, dan vragen we je om je bij ons aan te sluiten. We hebben meer mensen en meer budget nodig om nieuwe afsluitingsdreigingen het hoofd te bieden, maar ook om al het werk dat nu blijft liggen op te pakken.

Doe je mee? www.motorrijdersactiegroep.nl/lid-worden!

Ben je al lid? Maak dan een motormaat lid. Voor minder dan de prijs van een halve tankbenzine zijn ze al digitaal lid. Voor de prijs van een volle kleine tank krijgen ze ook MAGazine op de mat. Als elk MAG-lid één nieuw lid aandraagt, kunnen we er weer jaren tegenaan!
1663701504976.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan