Ben jij wel eens achterna gezeten op de motor ?

Ben je wel eens achterna gezeten op de motor ?

  • Ja

    Stemmen: 62 42,8%
  • Nee

    Stemmen: 64 44,1%
  • Ik zou het niet weten

    Stemmen: 19 13,1%

  • Totaal aantal stemmers
    145

Phr3ak

MF veteraan
5 nov 2003
17.394
14
Apeldoorn
Zoals de topic naam al aangeeft, spreekt de vraag voor zich lijkt me :)

Dus biechten jullie het maar eens haar fijn op in dit topic :)

Zelf kom ik iedere morgen een plastiek 4 wielerig voertuig tegen wat ik schijnbaar een keer heb ge pissed offed o.i.d. 8-)
 
Ik had ooit eens sjans toen ik op de motor zat. Ze is me tot aan huis gevolgd 8-)
Dus ja, ik ben achterna gezeten *D

Ben er overigens niet mee getrouwd O-)
 
Zou er maar mee oppassen als ze je naar huis toe volgen....(lgit aan je motor though, een brikkie niet echt :P )
 
Tja , ik weet het niet ,, in de bebouwde kom is een Transalp bloedsnel , met kort draaien en hobels & kuilen , en een TA is ook niet zo'n nekdraaier dat iedereen alles wil weten & zien.....
 
ze willen dat ik hun achtervolg :? . golf komt met 100 aanrijden op een 80 weg. drukkendrukkendrukken. ik trap op de rem. gaat ie er met een dikke 100 erlangs, rijdt die sukkel zijn eigen spiegel eraf door keihard tegen me stuur aan te rijden :9 .de kneus. dus wil ik hem weer inhalen. gaat ie gas geven, wil ik rechs gaat hij ook rechts. B| snappen julliedat nou?
 
Nope, wel eens dat ik een auto verdacht lang achter me vind zitten maar dat is dan gewoon iemand die daar ook ergens moet zijn.

Mocht ik denken dat het iemand is die bewust mij volgt, motor te jatten oid dan rij ik nog even een blokje om. En dan ga ik even ergens stilstaan, heel rustig een plattegrond bestuderen ofzo. :P

En bij auto's met meer dan 1 passagier dan let ik nog wel es op of het niet zo'n camera wagen is, dan hou ik me ook iets meer aan de snelheid. :+
 
Alleen brommer/scooter rijders :P
Rotonde 2x nemen om even te checken, poepie gas en pleite 8-)
 
Aantal keer door politie (en altijd verloren :P ), 1 keer door een pissed iemand die me omver probeerde te rijden... was niet een prettig gevoel :(
 
Nooit last van gehad, maar ik ben ook niet bepaald klein en de motor ziet er klein uit als ik er op zit!
Misschien dat dat ook wel scheelt.

Want om nou te zeggen dat ik zo voorbeeldig rijd? O-)
 
Jep door een vectra van de politie over een afstand van 20 km met zwaailamp rondje door het dorp, ben toen maar gestopt ;)

Maatje had stopteken genegert |(

Mij had ie geen stopteken gegeven zei die, ik klopt je kon er niet voorbij komen :X

Koste 156 euri :} :}
 
Jep door een vectra van de politie over een afstand van 20 km met zwaailamp rondje door het dorp, ben toen maar gestopt ;)

Maatje had stopteken genegeert |(

Mij had ie geen stopteken gegeven zei die, ik klopt je kon er niet voorbij komen :X

Koste 156 euri :} :}
Bull.....boete's van 156 bestaan helemaal niet :+

En na 20 kilometer achtervolging ga jij d'r echt niet zo goedkoop afkomen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan