Ben jij wel eens achterna gezeten op de motor ?

Ben je wel eens achterna gezeten op de motor ?

  • Ja

    Stemmen: 62 42,8%
  • Nee

    Stemmen: 64 44,1%
  • Ik zou het niet weten

    Stemmen: 19 13,1%

  • Totaal aantal stemmers
    145
heb welleens een politie motor achter na gezetten?

smorgen vroeg kijken wie het eerste weg was bij het stoplicht 25kw er6n tegen politiemotor.
waar je 50mocht ben tot 80 gegaan waarna ik een duimpje kreeg van meneer agent en toen maar ik de andere kant op moest op de rotonde

Ja, maar heb je 'M er nou uit getrokken of niet? :X
 
Sorry, zit te reageren op een post van een paar pagina's terug of zo. Ben net terug van 90 km. half-bevroren op de moto.
 
Ik ben ook een keer achtervolgd en dat was uit de tijd dat ik nog brommer reed.

Het was 's avonds en knap donker aan het worden. Ik reed met m'n 70CC MT'tje over het fietspad en voor mij nadere een aantal langzaam rijdende fietsers. Ter hoogte van het stoplicht om een oprit richting de snelweg over te steken sprong het stoplicht net op oranje en stopten de fietsers. Ik mezelf erlangs murmelen met de bromfiets en wilde de oprit overschieten naar de overkant.

...

En wat was het toch heerlijk om 17 te zijn :)

heb ook nog wel zoiets,,


had een tomos a35(snorfiets), 50ccblokje met normaal gesproken 12mm cabarateur.
dus ik zo'n "snelle uitlaat" leovinci blabla erop en ik geloof 15mm cabarateur ofzo, liep die dan 55km/u. (dus 60 zeggen we dan als 17 jarige)
Anyway, bobine was verrot, dus de voorlamp ging nog wel eens kapot.
ik hele avond wezen stappen en op dat dingetje rondrijdend, kom thuis.
rij ik daar om 4u snachts, zo dronken als een toeter terug van uitgaan die straat in... (vlak in me buurt)
kablam, voorlampje kapot. wtf! bijna thuis
ik een andere straat in "doe maar niet die drukke straat, staan ze soms te controleren"...
en vervolgens zie ik pas vrij laat dat er 1 busje staat, 1 politieauto 2 fietsers en 2 scooter agenten.
grootschalige alcohol controle voor auto's daar
ik met me gekke kop gewoon gas erop gehouden, springt er zo'n politievrouw voor me (gek mens) dus ik kan nog net uitwijken en rijd letterlijk over dr voet heen met enkel het achterwiel
nou goed, ik kijk niet meer achterom en rij een straat in waarvan de straat werd vernieuwd en er alleen maar zand was en loopplanken.
dus ik met de brommer over die loopplanken en gas erop tot ik ergens een marrokaan zie staan.
dus ik rij naar hem toe en vleidig maar perfect, "werp" ik de brommer onder een busje die daar staat en loop naar die gast.
trek me jas uit en leg hem het verhaal ter plekke uit.
hij lachen
komen er 3 politievrouwen naar ons toe (ik zou zweren dat ik over de voet van die ene had gereden) en die vragen ons "of we een jongen op een rood brommertje zonder licht en zonder helm hebben zien rijden"... waarop we beide zeggen... "nee mevrouw"

toen nog 10min daar gestaan en naar huis gelopen met brommer in me hand hehehe


volgende dag me licht gemaakt! (nieuwe bobine ook gekocht) hehehe
 
Laatst bewerkt:
ja nee..... had zo iets van wat doe ik nu :o :o
het ging HEEL snel naar de 50 en toen kwam meneer de agent langs ;)
maar ik denk dat de agent meer zo iets had van

hij rijdt toch niet eerder weg voor dat ik gas geef

Ja, maar heb je 'M er nou uit getrokken of niet? :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan