Ben niet echt nieuw maar volgens mij.

ducatichick

MF'er
28 feb 2005
32
0
Zwolle
...heb ik me nooit voorgesteld hahaha. Bij deze dus. Ik ben Monique, 22 en woonachtig in Zwolle. Motorrijbewijs ga ik in juli halen (duim voor me) en heb mijn zinnen gezet op een duc749. De 999s is me net iets te duur.. '( Ik werk als onderwijsassistente in het speciaal onderwijs met autisten, adhd-ers, pdd-nossers en dove/slechthorende kids. Heb dit schooljaar nog groep 4 wat me erg goed bevalt. Ik ga eigenlijk al jaren naar de tt en was vroeger fan van Kevin Schwantz. Ben nu helemaal ducatigek en ook al heel wat jaartjes fan van Valentino Rossi en Marco Melandri (ik heb wat met Italie). Verder ben ik een rocker (metallica, Bon Jovi, Nirvana, Epica, Within Temptaion, HIM, The Who, GreenDay, Queen, Guns&Roses zijn wat bands wara ik wel wat mee heb)

Motoren is grote passie van me dus ik ga me hier wat actiever bezighouden met het forum.

Greetz Monique

Bijlage: Monique.jpg
 
...heb ik me nooit voorgesteld hahaha. Bij deze dus. Ik ben Monique, 22 en woonachtig in Zwolle. Motorrijbewijs ga ik in juli halen (duim voor me) en heb mijn zinnen gezet op een duc749. De 999s is me net iets te duur.. '( Ik werk als onderwijsassistente in het speciaal onderwijs met autisten, adhd-ers, pdd-nossers en dove/slechthorende kids. Heb dit schooljaar nog groep 4 wat me erg goed bevalt. Ik ga eigenlijk al jaren naar de tt en was vroeger fan van Kevin Schwantz. Ben nu helemaal ducatigek en ook al heel wat jaartjes fan van Valentino Rossi en Marco Melandri (ik heb wat met Italie). Verder ben ik een rocker (metallica, Bon Jovi, Nirvana, Epica, Within Temptaion, HIM, The Who, GreenDay, Queen, Guns&Roses zijn wat bands wara ik wel wat mee heb)

Motoren is grote passie van me dus ik ga me hier wat actiever bezighouden met het forum.

Greetz Monique
:W Hoi Monique :W

*O* Veel *O* Plezier *O* Op *O* Motor *O* Forum *O*

Als ik de replies van menigeen hier lees, dan kun je je lekker te buiten gaan aan al die autisten hier op MF! :X

Persoonlijk vind ik je muzieksmaak beter dan je smaak qua motoren, maar OK, smaken verschillen...en maar goed ook!

Succes in juli met het behalen van je rijbewijs...en succes als onderwijsassistente :W
 
Beginnen maar met het piccie :P

full


Welkom :W

Registratie datum: 28-02-2005 (475 dagen geleden)... nee, niet echt nieuw te noemen... :)
 
...heb ik me nooit voorgesteld hahaha. Bij deze dus. Ik ben Monique, 22 en woonachtig in Zwolle. Motorrijbewijs ga ik in juli halen (duim voor me) en heb mijn zinnen gezet op een duc749. De 999s is me net iets te duur.. '( Ik werk als onderwijsassistente in het speciaal onderwijs met autisten, adhd-ers, pdd-nossers en dove/slechthorende kids. Heb dit schooljaar nog groep 4 wat me erg goed bevalt. Ik ga eigenlijk al jaren naar de tt en was vroeger fan van Kevin Schwantz. Ben nu helemaal ducatigek en ook al heel wat jaartjes fan van Valentino Rossi en Marco Melandri (ik heb wat met Italie). Verder ben ik een rocker (metallica, Bon Jovi, Nirvana, Epica, Within Temptaion, HIM, The Who, GreenDay, Queen, Guns&Roses zijn wat bands wara ik wel wat mee heb)

Motoren is grote passie van me dus ik ga me hier wat actiever bezighouden met het forum.

Greetz Monique




welkom...schwantz was the best!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O*


qua muziekstijl zelfde smaak......


:W :W :W :W
 
welkom...schwantz was the best!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O*


qua muziekstijl zelfde smaak......


:W :W :W :W
Hey ouwe rukker rocker... jij ook hier :)

Welkom op MF trouwens Monique...ik heb je vandaag toevallig al eens ergens anders gezien als ik me niet vergis O-)
 
Laatst bewerkt:
Rockende vrouwen die motor rijden! kan het nog beter *D

leuke piccies op je myspace hoor :) kan het voor een groot deel ook wel met je muzieksmaaak eens zijn ;)

Mooie exclusieve welkomsttekening van mij voor jou dan maar: *O*

full


Oppie legt de rest nog wel uit, maar kijk uit voor kanarie's en lemmy's!

Als je vragen hebt mag je die natuurlijk altijd aan mij of oppie stellen *D
 
Inderdaad, met zo'n plaatje had je je veeeeel eerder moeten voorstellen B|

:+

WELKOM, ook al ben je er al ruim een jaar...
 
Rockende vrouwen die motor rijden! kan het nog beter *D

leuke piccies op je myspace hoor :) kan het voor een groot deel ook wel met je muzieksmaaak eens zijn ;)

Mooie exclusieve welkomsttekening van mij voor jou dan maar: *O*

(Afbeelding)

Oppie legt de rest nog wel uit, maar kijk uit voor kanarie's en lemmy's!

Als je vragen hebt mag je die natuurlijk altijd aan mij of oppie stellen *D



sorry kris you're on your own now... -O-

Maria on Wheels OWNS me at the moment :+

Oh maar welkom op MF

@ spidertje: :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan