Ben niet echt nieuw maar volgens mij.

ducatichick

MF'er
28 feb 2005
32
0
Zwolle
...heb ik me nooit voorgesteld hahaha. Bij deze dus. Ik ben Monique, 22 en woonachtig in Zwolle. Motorrijbewijs ga ik in juli halen (duim voor me) en heb mijn zinnen gezet op een duc749. De 999s is me net iets te duur.. '( Ik werk als onderwijsassistente in het speciaal onderwijs met autisten, adhd-ers, pdd-nossers en dove/slechthorende kids. Heb dit schooljaar nog groep 4 wat me erg goed bevalt. Ik ga eigenlijk al jaren naar de tt en was vroeger fan van Kevin Schwantz. Ben nu helemaal ducatigek en ook al heel wat jaartjes fan van Valentino Rossi en Marco Melandri (ik heb wat met Italie). Verder ben ik een rocker (metallica, Bon Jovi, Nirvana, Epica, Within Temptaion, HIM, The Who, GreenDay, Queen, Guns&Roses zijn wat bands wara ik wel wat mee heb)

Motoren is grote passie van me dus ik ga me hier wat actiever bezighouden met het forum.

Greetz Monique

Bijlage: Monique.jpg
 
...heb ik me nooit voorgesteld hahaha. Bij deze dus. Ik ben Monique, 22 en woonachtig in Zwolle. Motorrijbewijs ga ik in juli halen (duim voor me) en heb mijn zinnen gezet op een duc749. De 999s is me net iets te duur.. '( Ik werk als onderwijsassistente in het speciaal onderwijs met autisten, adhd-ers, pdd-nossers en dove/slechthorende kids. Heb dit schooljaar nog groep 4 wat me erg goed bevalt. Ik ga eigenlijk al jaren naar de tt en was vroeger fan van Kevin Schwantz. Ben nu helemaal ducatigek en ook al heel wat jaartjes fan van Valentino Rossi en Marco Melandri (ik heb wat met Italie). Verder ben ik een rocker (metallica, Bon Jovi, Nirvana, Epica, Within Temptaion, HIM, The Who, GreenDay, Queen, Guns&Roses zijn wat bands wara ik wel wat mee heb)

Motoren is grote passie van me dus ik ga me hier wat actiever bezighouden met het forum.

Greetz Monique
:W Hoi Monique :W

*O* Veel *O* Plezier *O* Op *O* Motor *O* Forum *O*