Ben nieuw hier..........en meteen een vraag

Hey hallo motorliefhebbers, ik ben dus nieuw op dit forum . Ik lees al een tijdje mee maar ben van plan om vanaf nu af aan te gaan posten.

Eerst maar iets over mijzelf ik ben Lesley en kom uit Stiens. Ik ben helemaal gek van alles wat wielen en motor-aandrijving heeft . Meer hoef ik niet te zeggen !

Nu ben ik sinds 2 jaar in het bezit ven het motorrijbewijs en nar hard sparen is het straks eindelijk zover.

Zouden jullie mij enige tips kunnen geven over het kopen vanje eerste motor ? Ik zat zlef te denken aan een Kawa ZXR 400 of 750. Een Suzuki GSX 400 of 750. Een Yamaha FZR 400 of 750.

Zoals jullie kunnen zien ben ik nog erg aan het twijfelen tussen een 400 of 750 cc. Er wordt mij binnen de vriendenkring afgeraden om een 400 cc te kopen ivm met verveling. Daarom graag ook jullie reactie !

Ik hoop in mei een motor aan te kunnen gaan schaffen. Ivm met budget !

Alvast bedankt !

Greetz

Lesley


Der staat op marktplaats momenteel een erg interessante zx6r te koop,


zx6r
 
hahahahah van motorXperience nee ............ik vind het trowuens maar een treurig programma . Geef die motoren een keer op hun flikker !!!!

Idd een zeer mooie zx6r op marktplaats, alleen wat ik eerder aangaf mijn budget rijkt in mei tot 3000 pleuro dus zal ik toch echt keuze's moeten maken. Maar zoiets moet volgend seizoen toch wel mogelijk zijn !

Laat de reacties maar weer komen :}

Greetz

Lesley
 
Terug
Bovenaan Onderaan