ben nieuw hier

Rennie

MF'er
11 sep 2004
57
0
Kollum
Alweer een nieuw lid erbij..(moi dus...)
Sinds half mei ben ik bezig met het behalen van het felbegeerde extra stempeltje op mijn rijbewijs.
Ben benieuwd hoelang ik er over doe....
 
Doe je best en haal lekker je motorrijbewijs. Motorrijden is zo moooooi!
 
Hai Rennie! Welkom op MF!

Hey, enne... half mei al begonnen? Dan zou ik ondertussen maar eens je examen aan laten vragen denk ik :X Hoeveel lessen heb je al gehad? Succes ermee in ieder geval hè! 8-) Nog ff, en dan kun je lekker :] !

Ohw ja, last but not least.. Hebbie ook nog een fotoowtjûh? Dan weten we met wie we zitten te kletsen :P

GroetjeZ!

Jethro
 
heb net mijn 17de les achter de rug...heb net voor het eerst zelf gereden. In het begin heb ik heel erg zitten klooien met de bochten wilde nooit lukken. gaat nu gelukkig een stuk beter 8-)

Nou foto zou op zich moeten lukken, ff zoeken naar een leuk plaatje...
 
full
 
heb net mijn 17de les achter de rug...heb net voor het eerst zelf gereden. In het begin heb ik heel erg zitten klooien met de bochten wilde nooit lukken. gaat nu gelukkig een stuk beter 8-)

Nou foto zou op zich moeten lukken, ff zoeken naar een leuk plaatje...

Gelukkig maar! Anders wordt het wel een langdurige aangelegenheid... Heel veel succes met rijden in ieder geval, en ben benieuwd of het lukt met je foto! Vind het altijd wel leuk om het gezicht achter de nick te weten :P

Slaap lekker!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan