Ben op je hoede! Nieuw wapen van de politie

Rechts inhalen van een file mag, ook als die niet eens veel zachter rijdt als toegestaan. Mijn instructeur zei altijd: bij de Albert Heijn ga je ook niet in de langste rij staan.
 
vuile flikkers die politie paar dieven zoeken ho maar maar ondertussen kunnen ze bijna met je meerkijken vanuit jouw positie op de weg bij wijze van spreken.Gelukkig woon ik in Nijmegen das dicht bij duitsland hehehe(maar eerst nog 8,5 maand wachten)
 
[me]Revolution verwacht dat zijn snelheid binnenkort per satelliet geregistreerd wordt...[/me]
 
Als ze van al dat busgeld! en van wat ze ermee verdiend hebben nu eens een paar extra gesloten omlopen aanleggen en voor het gebruik ervan geen aso prijzen rekenen, dan zou het voor een deel goed kunnen komen op de nederlands wegen.

Vast niet :-(
 
Vanaf een beeldscherm in de bus pikt de politieman bumperklevers er uit en berekent de computer exact hoe dicht de klever op zijn voorganger heeft gereden. Alle andere overtredingen kunnen en passant worden meegenomen.

Aan het eind van de dag wel ff langs het huis van wat AH medewerkers eh... :P
 
In Amerika staande gehouden nadat een vliegtuig onze snelheid had geregistreerd! Serieus waar, echt te belachelijk voor woorden!
 
Moet je wel heel veel geluk hebben want inhalen mag alleen als de knipper aanstaat en of het verkeer stilstaat/langzamer rijd...

In de praktijk verstaat men onder een file een rij voertuigen van beduidende lengte, waarvan de rijsnelheid bepaald wordt door het overige verkeer ter plaatse en die stilstaat dan wel zich langzaam voortbeweegt. Zulks sluit niet uit dat een beperkte rij voertuigen die relatief snel rijdt een file kan vormen.

Ofwel, een rij van 30 auto's die op de linkerbaan rijden mag je tegenwoordig gewoon rechts inhalen. Twee auto's zijn geen file (volgens Baksteen), maar 30 wel!
 
Lijkt me nogal sterk verhaal !

1 onnodig links rijden, busje maakt een moment opname op een viaduct en kan dus niet uitmaken of je te lang links rijd.

2 bumperkleven,: je moet een bepaalde tijd kort achter een auto rijden om een klever te zijn (zie eerste opmerking) en wie maakt uit of je voorganger niet remde ?

3 snijden,: zou toeval zijn al dat net bij dat busje gebeurd

4 verkeerde verlichting:, vaag

5 verkeerd inhalen:, rechts inhalen zou hij kunnen zien

6 te hard rijden: zou wel kunnen

7 verkeerd in- en uitvoegen: is ook toeval als dat net bij het busje gebeurd

dus het gaat vooral om te hard rijden
 
Op maandag 16 juni 2003 16:01 schreef F@zertje het volgende:
allemaal goeie argumenten om tot deze conclusie te komen

dus het gaat vooral om te hard rijden

Ook het gestolen voertuigen-gedeelte is grotendeels bullshit.
Ok, als je een auto carjacked (of motor :( ) en wegrijdt zullen ze je wel kunnen 'herkennen' dan.

Maar ( en ik heb hier geen ervaring mee :+ ) het lijkt mij toch dat als je een voertuig steelt je toch niet met de echte nummerplaat gaat rondrijden ???
 
Lijkt me nogal sterk verhaal !

1 onnodig links rijden, busje maakt een moment opname op een viaduct en kan dus niet uitmaken of je te lang links rijd.

2 bumperkleven,: je moet een bepaalde tijd kort achter een auto rijden om een klever te zijn (zie eerste opmerking) en wie maakt uit of je voorganger niet remde ?

3 snijden,: zou toeval zijn al dat net bij dat busje gebeurd

4 verkeerde verlichting:, vaag

5 verkeerd inhalen:, rechts inhalen zou hij kunnen zien

6 te hard rijden: zou wel kunnen

7 verkeerd in- en uitvoegen: is ook toeval als dat net bij het busje gebeurd

dus het gaat vooral om te hard rijden

:^

Ruikt naar broodje aap, lijk me technisch niet echt haalbaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan