Ben weer thuis.......

Erik nogal de Perik

MF veteraan
30 sep 2001
5.999
611
Doetinchem
Voor de mensen die me gemist hebben....... Net terug van het ziekenhuis en m'n schadevrij teller teruggezet. '(
Ben op eerste Paasdag met een flinke vaart (ca. 120) weggegleden met m'n achterwiel (banden hadden al twee dagen Assen achter de rug). Glijden ging prima maar aan de ander kant stonden een aantal monumentale eiken; m'n motor heeft een ANWB-bord van een of ander kinderbos gemold en ik ben met m'n rug tegen zo'n eik gesmakt.
Schade:
Motor: knipper rechts, kontje rechts weg en achterlicht, rechter steppie weg.
Erik: 9 gebroken ribben (waarvan 3 op twee plaatsen), sleutelbeen gebroken, vinger gebroken, gedeukte rugwervel en een klaplong.

Het was/is een vrij pijnlijke ervaring en morfine is prima spul. :}
 
Sjonge jonge jonge is het het seizoen ofzo?

Erik jongen, heel veel succes met je herstel en ik ga steeds meer inzien dat ik een hoop mazzel heb gehad!

BETERSCHAP!
 
Pfff... Beterschap zeg!!!
Jou zit het ook niet mee...

veel succes!

(9 gebroken ribben... heb je dan nog wel genoeg goeie over ?!?)
 
Shit, dat klinkt niet goed. Ik zou haast zeggen, voeg je bij de rest...

In ieder geval sterkte met je herstel en de eventuele wederopbouw van je motor.
 
Sjezus jullie gaan wel met bosjes he ? KAn me niet herinneren dat het vorig jaar ook zo hard ging met crashes. Maar zo te horen heb je dus stinkend geluk gehad.Iniedergeval beterschap.
 
Oei Erik, voor hetzelfde geld was je er niet meer.

Iig voorspoedig herstel, thumbs up.
 
Kl :( te

Flinke klapper geweest. Ondanks je lichamelijke schade (waarvoor beterschap) toch een beetje mazzel gehad.

Lijkt erop dat er motor er beter vanaf gekomen is dan jij...

Succes ermee en dat je maar snel weer mag :]

Hoeveel km's had je nu schadevrij trouwens?
 
Dat gaat zo niet goed met jou '(
Laatste keer hoor!!!

Beterschap en hopelijk snel weer op de fiets om op te gaan naar de volgende 100 km schadevrij ;)
 
Tsjee, het ene na het andere bericht met een dergelijke inhoud '(

Heel veel sterkte bij het herstel en de afhandeling van de schade!
 
En hoe is 't met de eik? :)

Zo te zien zit je weer achter de pc,duimen dat je snel van de morfine af kan.

Sterkte.
 
Sjezus jullie gaan wel met bosjes he ? KAn me niet herinneren dat het vorig jaar ook zo hard ging met crashes. Maar zo te horen heb je dus stinkend geluk gehad.Iniedergeval beterschap.

Vorig jaar rond deze tijd hadden we iets van een dikke 1500 leden, nu al een stuk over de 7000. Niet moeilijk dat er dan meer onderuit lijken te gaan.

Voor topicstarter: spoedig herstel en nog veel schadevrije kilometers daarna :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan