benelli leoncino 500 (trail/scrambler) topic

tonnetje

Die hard MF'er
5 dec 2007
386
13
drenthe
zal dan maar als eerste hier een topic open over de benelli leoncino 500
na uitgebreide proefrit gemaakt te hebben op de trk502 en leoncino heeft de leoncino de voorkeur gekregen
aanschaf/levering medio februari- maart 2019 ivm de (lange) levertijd door importeur
kleur rood metallic
500 cc slechts 47 pk maar wat een speelse fiets kwa koppel:]
(waarschijnlijk gekocht) bij langenberg motors coevorden ivm het plezierig zaken doen en meedenken met de klant
twijfel nog tussen de TRK502X
opties :sportdemper en race windscherm van givi bij aankoop daarna zien we wel wat de aftermarket wereld gaat aanbieden
heb in ieder geval dringend behoefte aan een carter beschermingsplaat anders word offroad rijden een duur grapje want de warmtewisselaar zit ook aan de voorkant onbeschermd op het blok .

Bijlagen

Laatst bewerkt:

tonnetje

Die hard MF'er
5 dec 2007
386
13
drenthe
jij ook gefeliciteerd met de aanschaf van de TRK502X kan je ook gelijk een topic maken in het allroad/offroad forumgedeelte over de benelli TRK want die is er vast ook nog niet:t
maar heb nog niet getekend voor leoncini want ik zit toch te twijfelen over de TRK502X_O-
zithoogte is 85mm volgens mij moet ik dit lager kunnen krijgen door verlagen van buddyseat want het is wel meer motor als de leoncino lees veelzijdiger inzetbaar.

tonnetje

Die hard MF'er
5 dec 2007
386
13
drenthe

tonnetje

Die hard MF'er
5 dec 2007
386
13
drenthe
hier een filmpje dat je met een benelli leoncino 500 cctje ook flink kan opschieten,hoewel hij in mijn opinie levensmoe is8)7
en hier de topsnelheid van het ding:+

Laatst bewerkt:

350-v-twin

Die hard MF'er
12 aug 2004
429
2
den haag
Bezoek Site
voor de leoncino is zat te vinden inmiddels als je goed googelt
zo heb ik bij alibaba carter beschermer gevonden en radiator gril
kan geen foto plaatsen omdat de foto,s niet te downloaden zijn vanaf hun site:(
US $118.39 20% OFF|For Benelli BJ500 BJ 500 Motorcycle Accessories Under Engine Protection Adventure Engine guard Motorbike-in Covers & Ornamental Mouldings from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group

Dat kan wel via een omweg:
1) maak een print-screen (via shift + Prt Scrn)
2) plak deze in een foto programma, b.v. Windows Paint o.i.d.
3) knip de precieze foto eruit
4) sla die foto op als een fotobestand , . . . . . . en dan kun je 'm hier gewoon plakken

tonnetje

Die hard MF'er
5 dec 2007
386
13
drenthe
Kwam ze voor de trk502x ook al tegen in zilver en zwarte uitvoering ,de bescherming zit bij deze ook aan de zijkant ,leoncino alleen onderzijde.

tonnetje

Die hard MF'er
5 dec 2007
386
13
drenthe

Bijlagen

Laatst bewerkt: