Benelli naked bike

Fazerpeet

Die hard MF'er
9 sep 2002
909
0
capelle a/d ijssel
In het duitse motorrad en het italiaanse motociclisme staat dat Benelli met een drie cilinder naked bike komt, 1130cc en 138 ps.
Op de site (www.t5net.de) staan twee computerschetsen, het ziet er weer gelikt uit.
 
20040105-benelli-tnt-1-s.jpg

20040105-benelli-tnt-2-s.jpg


en een klei model van achteren

20040105-benelli-tnt-3-s.jpg
 
Ze denken dat hij in duitsland 13.000 euro gaat kosten, dan zal je in nederland wel 15.000 moeten ophoesten.
Ik was van plan om a.s. zaterdag een speed triple te gaan bestellen, maar ik denk dat ik nog meer een paar weken wacht,misschien is er dan wat meer bekend over dat ding.
 
ik ben geinteresserd, zal geen 2e motoer worden maar toch mooi
als 2e wil ik een speed four of speed tripple of een kawa Z750
alle 3 :9~
 
Yep, dat is weer duidelijk een benelli. Wat maken die mensen toch overheerlijke motoren, altijd al gedaan. Alleen jammer dat ze bijna niet te betalen zijn.
 
Ze denken dat hij in duitsland 13.000 euro gaat kosten, dan zal je in nederland wel 15.000 moeten ophoesten.
Ik was van plan om a.s. zaterdag een speed triple te gaan bestellen, maar ik denk dat ik nog meer een paar weken wacht,misschien is er dan wat meer bekend over dat ding.
Ik zou eerder een paar jaar wachten totdat alle kinder- en jong-volwassenen-ziektes er uit zijn, de tornado is ook nog steeds niet af.
 
Ik zou eerder een paar jaar wachten totdat alle kinder- en jong-volwassenen-ziektes er uit zijn, de tornado is ook nog steeds niet af.

Ja je hebt denk ik gelijk,maar toen ik hem zag dacht ik, dat wordt mijn nieuwe fiets.
Want voor een nieuwe triple met underseat uitlaat en nog wat spul ben ik ook 15.000 euro kwijt, maar eer dat die Benelli in de winkel staat ,ben je ook een jaar verder, want van de naked suzuki 1000 en de naked R1 hoor je ook niets meer.
 
Hebben ze bij benelli hun injectie al beter afgesteld? Want een continu verbruik van 1:10 is ook niet alles he!
 
Het gaat toch ook meer om het hebben, niet om het rijden van zo'n ding :?

(Volgens mij is dat hele motorblok nep en zorgt de brandstofpomp voor de voortstuwing ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan