Benelli Sei 750 - betrouwbaarheid

Benelli was al overgenomen door de Tomasso groep samen met Guzzi .
Voordeel is dat ze behoorlijk wat onderdelen samen gebruikte zoal remmen, voorvork enz.
Remklauwen als je daar onderdelen voor moet hebben zijn de P08 .
Succes met deze "redding" restoratie :t
 
Benelli was al overgenomen door de Tomasso groep samen met Guzzi .
Voordeel is dat ze behoorlijk wat onderdelen samen gebruikte zoal remmen, voorvork enz.
Remklauwen als je daar onderdelen voor moet hebben zijn de P08 .
Succes met deze "redding" restoratie :t
En Aprilia .... zoals de koplamp van de 750
 
Op mijn Ducati 750 sport zitten ook veel elektrische delen van het merk Aprilia.
En alles wat je nieuw nog kan krijgen kost een godsvermogen. :X
 
Benelli was al overgenomen door de Tomasso groep samen met Guzzi .
Voordeel is dat ze behoorlijk wat onderdelen samen gebruikte zoal remmen, voorvork enz.
Remklauwen als je daar onderdelen voor moet hebben zijn de P08 .
Succes met deze "redding" restoratie :t
Een redding word het niet eerder een restoratie . Hij loopt en rijd al perfect. Dat heeft de motor altijd gedaan , mijn vader had de motor vanaf 1986 op zijn naam . Nooit grote problemen mee gehad 🙂. Alleen de laatste jaren werd de motor niet veel meer gebruikt en gestart door mijn vader ze ziekte. Ik heb de motor nu geërfd. En heb deze al perfect draaiend carburateurs eraf gehaald goed schoongemaakt en weer terug gemonteerd. Nieuwe bougies erin en deze starte perfect. In mijn beleving is het een kwaliteits motor . Wat ik al zei nooit geen problemen mee gehad buitenom normaal onderhoud. Als de motor weer helemaal in elkaar zit zal ik hier wat foto's en of filmpjes uploaden hoe deze draait en eruit ziet 🙂
 
En zijn er hier mensen die een goede motor sloperij weten in Nederland liefst een beetje in de buurt van Zeeland. Een sloperij waar je gewoon kan rondlopen en kijken wat het aanbod is . Net als veel auto sloperijen. Bedankt voor informatie. Gr
 
De meeste van dat soort sloperijen zijn er niet meer, maar misschien heeft iemand een idee.
Ik ken er nog eentje, maar niet in de buurt van Zeeland.
 
Er zijn er nog wel een paar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan