Benelli Tornado RS

Wat vindt men ervan?

  • Geen woorden voor

    Stemmen: 23 46,9%
  • Super

    Stemmen: 9 18,4%
  • Redelijk

    Stemmen: 7 14,3%
  • Gaat wel

    Stemmen: 1 2,0%
  • Niet zo mooi

    Stemmen: 3 6,1%
  • Geen optie (lelijk)

    Stemmen: 6 12,2%

  • Totaal aantal stemmers
    49

Yellow Shark

MF veteraan
18 jul 2004
1.679
0
Apeldoorn
Heb deze dus net gezien in Arnhem ,wat een geile motor :} . Die vennetjes aan de achterkant :} . Alles was super, misschien wel een opvolgertje (beetje duur) je moet wat te dromen hebben. Iemand anders al is een keer dit beestje gezien?

Uiteraard moet dit Benelli zijn zie ik net. (Do it the camper way *D )


Groetjes Yellow
full
 
Laatst bewerkt:
Beetje jammer alleen dat de injectie niet geweldig functioneerd
Schijnt dat de duitse importeur wel een mapping heeft gemaakt die het wel doet
Wel slordig van Benelli dat ze een fiets afleveren die 1 op 7 loopt en dan nog slecht ook
 
Heerlijke motoren :9~ Heb er ook al vaak voor staan kwijlen. Als ik toch ooit geld genoeg hebt, weet ik wel wat er bij komt.
 
ik vind het optisch gezien goddelijk, superb, kortom om een st**ve van te krijgen.
Maar technisch heb ik gehoord dat ie nogal wat mist met name met de injectie dacht ik dus daarom niet goddelijk maar blijft een mooi ding, ook niet supersnel voor die prijs.
 
Ik ken toevallig iemand met een tornado, de fabrieksmapping moet je meteen wegflikkeren, elektrisch waren er ook wat mankementen ,na 600 kilometer deed hij niks meer, de standaardvering is geweldig, als je tenmiste je kuip een beetje bij wilt schaven. Maar ja, een setje hyperpro doet wonderen, en dat geluid is errug lekker, en het ziet er ook nog eens fantastisch uit
 
Doe mij voor dat geld ook maar een MV (als je dan perse exclusief wil zijn...anders ga ik voor de Mille R)
 
De vorige nederlandse importeur was er toch mee gestopt? Ze hadden allemaal problemen en werden er zat van.
 
toen ik in valkeswaard was zag ik een rooie rijden,hier in belgique nog geen zien rijden,heb 'm voor 't eerst gezien op het motosalon in brussel en jaar of 3-4 terug
 
Tsja, qua ontwerp :}

Voor mij is de beste combinatie om het door de Italianen te laten ontwerpen en het dan door de Duitsers te laten maken....
 
hmmm die pleuris oma weer met haar g ezeur over 14 dagen


maar goed vandaag heb ik bij star twin gereden met Benelli Tornado Tre RS

wat een gave machine is dit 1 woord geweldig

als ik het geld had gehad dan had ik hem direct mee genomen

het geluid vanaf 7000 toeren en dan door trekken is zooooooooo gaaf :D


en dan nog iets iemand had het over het verbruik, maar als je zo'n machine kan betalen kijk je niet op litertje meer of minder
 
Terug
Bovenaan Onderaan