Kijk maar uit met die zooi uit China . je hebt zo maar iets aan je kont .Ik heb een China imitatie besteld maar dat ziet er net hetzelfde uit als de echte airhawk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kijk maar uit met die zooi uit China . je hebt zo maar iets aan je kont .Ik heb een China imitatie besteld maar dat ziet er net hetzelfde uit als de echte airhawk.
Hopelijk minder pijn. En in het slechtste geval een paar eurotjes invoertaks bijbetalen.Kijk maar uit met die zooi uit China . je hebt zo maar iets aan je kont .
De 690 SM is wel een lekkere gooi/smijt fiets. Maar de TnT is gewoon een totaal andere categorie. Ondanks dat ik o.a. nog een S1000R heb staan beleef ik enorm veel plezier op de TnT. Sterker nog met dat ding heb ik sinds ik 'm heb (maart dit jaar) 2500 km gereden en op de overige motoren bij elkaar nog geen 1000. Het is ook gewoon lekker laagdrempelig om dat ding te pakken. Geen vol motorpak, geen geluidsoverlast voor anderen, veel uitdaging met de meest simpele dingen (snelweg rijden, voetsteuntjes afschrapen op rotondes, "echte" motoren opjagen op smalle dijkjes). Dikke pret voor weinig geld.Ondanks dat ik zelf een KTM 690 SM rijd, en dus in theorie niets hier te zoeken heb, volg ik dit topic met erg veel plezier.
Ik vind de kleine TNT erg leuk ogen, lijkt me een tof fietsje voor de fun, naast Kaatje de KTM.
Ik kwam dus afgelopen weekend, terwijl ik in mijn Peugeot koekblik zat, in Brabant gewoon een rode TNT125 tegen, met een zwarte (Honda leek het?) en een Groene Kawa...
Die 2 laatste leken echt de grote broers, en de kleine TNT reed parmantig voorop.
Wat een schattige maar speelse fiets is het. Tof ding, benieuwd hoe dit topic ontplooid, als er nog meer mensen een TNT gaan rijden.
Misschien dat de theorie dan toch andersom is.. mits uit het goede liefhebbershout gesneden waardeer je een kleinere motorfiets altijd.Ondanks dat ik zelf een KTM 690 SM rijd, en dus in theorie niets hier te zoeken heb, volg ik dit topic met erg veel plezier.
Misschien dat de theorie dan toch andersom is.. mits uit het goede liefhebbershout gesneden waardeer je een kleinere motorfiets altijd.
Zeker als het zoveel waar en design voor je geld biedt als de TNT.
Ik heb naast mijn twee 1.000/1.200cc superbikes ook een A2 motor waar ik de meeste kilometers op rijd.
Gisteren weer na drie weken helemaal niet rijden.. lekker de bochten inremmen.. vroeg op het gas. Heerlijk.
Ik heb mijzelf opgelegd dat het alleen nog maar een injectie fiets mag zijn met digitaal dashboard en ABS. En iedere motor moet een andere aantal cilinders hebben. Dus daarom alleen een moderne ééncilinder, tweecilinder en viercilinder in huis. De rest is opgeruimd. Er zat anders geen einde aan.Helemaal waar! Vandaag ook lekker met de CB-1 naar het werk. Ik heb een 125, 400, 954, 1000 en een 1200. Allemaal hun eigen plussen en toepassingen. Overeenkomst is dat ze allemaal voor plezier zorgen.
Ik mis nog een drie- en een zescilinder in het rijtje. RevoNEX gaat volgend jaar in productie als die planning doorgaat. Ben wel benieuwd naar de prijs en actieradius. Dat is waar de Benelli een dikke winnaar is.Ik heb mijzelf opgelegd dat het alleen nog maar een injectie fiets mag zijn met digitaal dashboard en ABS. En iedere motor moet een andere aantal cilinders hebben. Dus daarom alleen een moderne ééncilinder, tweecilinder en viercilinder in huis. De rest is opgeruimd. Er zat anders geen einde aan.
Nu wacht ik al twee jaar op de Kymco RevoNEX. Stond op de beurs in 2018.
Een electrische motorfiets zat nog niet in de opgelegde beperkingen.
Een moderne zescilinder zou ik niet weten.Ik mis nog een drie- en een zescilinder in het rijtje. RevoNEX gaat volgend jaar in productie als die planning doorgaat. Ben wel benieuwd naar de prijs en actieradius. Dat is waar de Benelli een dikke winnaar is.
ik heb nog wel even gedacht aan de supersport van Triumph, de 765, maar zou die dan toch alleen op het circuit gebruiken.@Worldbeater Nu nog een Triumph voor erbij met drie cilindertjes. Ik reed onlangs de Street Triple S 660cc, geknepen naar A2. Heel erg leuk ding.
Dat het hier geen 130 km/u wegen meer zijn maakt hem inderdaad weer meer bruikbaar. Nu gewoon alles comfortabel voorbij zonder te hoge toeren met 105..115 km/u.660cc als tussenstap is leuk. Die A2 is binnendoor niet voelbaar geknepen, op de snelweg merk je het wel. Ik heb 'm niet onbegrensd gereden, maar ik denk dat het voor mij persoonlijk genoeg zou zijn. Maar dat komt meer vanwege de geldende snelheidsregels hier. Anders had ik nog wel een 1000cc er naast gehad. Maar ik heb geen zin om iets te kopen wat ik niet tot zijn volle potentie gebruik (en dan trek ik de ER6N met 77pk niet eens helemaal open).
Maar zo'n 310cc ploffertje is ook wel aardig. Vond 'm alleen op de snelweg wat te hoogtoerig. Maar dat is al dat grut wel onder de 500cc.
Je bent goed op de hoogte.Ik mis nog een drie- en een zescilinder in het rijtje. RevoNEX gaat volgend jaar in productie als die planning doorgaat. Ben wel benieuwd naar de prijs en actieradius. Dat is waar de Benelli een dikke winnaar is.
Dat het hier geen 130 km/u wegen meer zijn maakt hem inderdaad weer meer bruikbaar. Nu gewoon alles comfortabel voorbij zonder te hoge toeren met 105..115 km/u.
Ik heb vorig jaar na mijn verhuizing en nieuwe situatie (niet meer achter 80 km/u zone) nog wel even aan vervanging gedacht.
Maar met een andere schokbreker van Hyperpro, voorveren, stuurverhoger, hoger zadel en nog wat klein spul had ik hem eigenlijk wel precies naar wens, en vond inruilen dan ook zonde van de investering.
Voorlopig zit ik de drie jaar garantie wel uit.
En voor dagelijks gebruik is het verbruik ook 2.1x zo laag dan op een S1000RR of een HP2 Sport. De kilometers lopen ook zo snel op bij de kostbare motorfietsen. En regen vind ik daar ook zonde.115 km/u is ongeveer de max van relaxt rijden, daarboven inderdaad voor mij persoonlijk te hoogtoerig.
Je hebt er al flink aan zitten sleutelen, dan is het zonde om nu in te ruilen, dat krijg je er namelijk ook niet meer voor terug.
Met 100 km/u kan ik zelfs met mijn NMAX 155 best aardig mee komen. Niet al te veel inhalen, maar overdags kan je echt prima mee. Wel zoveel mogelijk rechts blijven, het blijft een soort van 125cc. Streepje gas bij om weg te wezen bij problemen, is er niet. Enkel uitwijken en/of remmen. Bij de G310GS heb je wel wat meer pit.
Versplinterde rechterarm; de ellepijp en het spaakbeen waren verbrijzeld en met strippen weer zo goed mogelijk gereconstrueerd. Daar ging alle aandacht naar uit. Maar heb ook NAH van de klap overgehouden. Niet Aangeboren Hersenletsel. Dit resulteert in korte termijn geheugenverlies, concentratiestoornis en een accu die ineens leeg kan zijn. PTSS nemen ze dan ook nog als diagnose.@Worldbeater 3x ziekenhuisbezoek per week na je ongeval??? Dat klinkt best serieus, wat heb je er aan overgehouden?
Deze reactie was ook een verrassing.Allemachtig dan zijn niet de minste zaken die jij daar opnoemt.
Ik hoop dat het naarmate de jaren vordert wel steeds beter met jou zal gaan want jij lijkt me nog een jonge kerel.
Ben jij door deze situatie nog wel werkzaam of heb jij daarvoor een aangepast werkrooster?
Lijkt me namelijk best wel zwaar om dan nog schappelijk je werktaken te kunnen uitvoeren.
Sterkte kerel.