Benelli Tornado Tre RS 2005 voor weinig

Status
Niet open voor verdere reacties.

rolfspil

Rookie
26 sep 2009
4
0
Hilversum
Hallo,
Ik heb een wat slordige rode Benelli Tornado Tre RS uit 2005. Hij is technisch helemaal top, alle onderhoudspapieren erbij, maar is wat slordig overgespoten na een schuivertje.
Prijs zonder NL kenteken EUR 4000. Foto's (ook van de lelijke plekjes) op verzoek.
rolfspil@somax.nl
full
 
komt uit Uk ofzo beetje duidelijker omschrijving ben je er zo van af .
 
Wat een gelul allemaal. Als je interesse hebt dan stuur je mij gewoon een emailtje en als je geen interesse hebt dan negeer je mijn advertentie gewoon.
 
Wat een gelul allemaal. Als je interesse hebt dan stuur je mij gewoon een emailtje en als je geen interesse hebt dan negeer je mijn advertentie gewoon.
Tsja, maar dat krijg je nou eenmaal als je hem op een forum zet, tis geen Marktplaats :W
 
Verrek, inderdaad.. Die groen/zilveren Tornado is trouwens veel mooier. Maargoed, ook veel duurder.

En dan ook nog een Versys, toe maar.. :]

Hoe kom je er eigenlijk aan TS? Aangezien het allemaal import is..
 
Laatst bewerkt:
... handelaartje dan maar.
Vind dit misbruik maken van het forum om alleen maar motoren te verkopen.
Zelf ooit eens gebeld voor een duc m900 die kerel wist niet eens hoe de staat van de motor was en kon me er weinig over vertellen toen ik belde.
In zn advertentie stond dat alle onderhoud gedaan was maar hij wist niet eens wat desmodromical valves waren en dat wil een motor verkopen :')
 
Laatst bewerkt:
Handel, dan is het verboden :Y


Die heeft gewoon lekker goedkoop geshopt in UK en probeerd het nu voor een hoop geld te slijten.
 
... handelaartje dan maar.
Vind dit misbruik maken van het forum om alleen maar motoren te verkopen.
Zelf ooit eens gebeld voor een duc m900 die kerel wist niet eens hoe de staat van de motor was en kon me er weinig over vertellen toen ik belde.
In zn advertentie stond dat alle onderhoud gedaan was maar hij wist niet eens wat desmodromical valves waren en dat wil een motor verkopen :')
Heb je een PM-etje gehad? :P
 
Jij hebt meerdere motoren te koop staan, dat heet hier handel en is niet toegestaan.
slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan