Benieuwd of iemand ervaring met deze zaak heeft

DrGulio

Rookie
28 jan 2022
3
1
Hoi,

Ik ben aan het kijken voor een R1 en toen kwam ik op een advertentie geplaatst door een zaak die "DP motorsport" uit Niewekerk aan de Ijssel.

Nu kan ik niks qua recenties of reviews over deze zaak vinden.

Heeft iemand ervaring met deze zaak? Zo ja goed of slecht?

Thankss!
 
Ik snap je vraag, niets te vinden over ze, zelfs geen website.
Maar goed 'Jor' biedt de motor aan, heeft goede MP-reviews, en niet onder de firmanaam.
De reviews hebben het ook over Styling en Tuning, wellicht knapt hij in zn vrije tijd motors op.
Dat laatste doen natuurlijk wel meer mensen.
 
Er is veel aan verspijkerd. Dat kan door een liefhebber zijn gedaan of door iemand die het nodige aan schade had te herstellen
 
Er is veel aan verspijkerd. Dat kan door een liefhebber zijn gedaan of door iemand die het nodige aan schade had te herstellen
Voorvork met Hyperpro uitrusten is geen schade verhullen. Als ik em nou ook had horen lopen en dat is goed voldoet-ie aan beide criteria
 
Voorvork met Hyperpro uitrusten is geen schade verhullen. Als ik em nou ook had horen lopen en dat is goed voldoet-ie aan beide criteria
Stickers kosten niet zo veel.


Edit: Ik weet dat BRS in Limburg last had van mensen die BRS gestickerde veringwerk kwamen aanleveren voor revisie of whatever waarvan bleek dat het stickertje het enige was wat er "BRS" aan was...
 
Ik verwacht de afkraakbrigade ook hier snel. Met zn allen deze arme DrGulio behoeden voor een aanschaf.
Alles gebaseerd op een 10-tal slechte foto's.
 
@DrGulio haal dat ding op, rij er mee naar Danny, die heeft er zicht op en die is eerlijk, bepaal dan wat je doet. Laat je vooral niet afpoeieren door ondeskundigen op een versleten band of remblok. En als je een nieuwe motor wilt hebben... moet je een nieuwe kopen 🤷‍♂️
 
Maar topicstarter is met één hele grote fout begonnen, dat is hier vragen of een motor betrouwbaar is, dan worden alle registers van doemscenarios opengetrokken zodat de nieuweling alle lust ontnomen wordt...
Inderdaad,
Ik vroeg me echt af of iemand bekend was met de zaak zelf.
Ik verwacht niet dat de motor nieuw is en ik zal er sowieso ook het een en ander aan werk aan moeten verrichten waarschijnlijk, maar ik dacht ik vraag het ff op dit forum omdat ik vaker op dit forum heb gekeken voordat ik ergends ging kijken en er dan achter kwam dat de desbetreffende zaak niet al te eerlijk is

Bedankt iedereen voor de betrokkenheid en reacties! :)
 
Ookal kom ik redelijk uit de buurt, maar de zaak "DP motorsport" is mij niet bekend.

De Motorkelder in Capelle had naar horen zeggen een goede naam. En deed dacht ik ook motorkeuringen. (Weet ik niet zeker)
Ze zijn pas overgenomen door Bikeshop Nultien.
Ook hier geen ervaring mee.

Eigenlijk een hoop tekst, waar je niet veel aan heb. 8)7
 
Aan de schaamranden te zien is de motor van een oud vrouwtje geweest. Datzelfde vrouwtje hield niet van originele bestickering en lakwerk en andere originele onderdelen, of ze vond dat het schadeherstel niet te veel mocht kosten. Het is op de foto's niet te zien, maar als je de onderkant van de vorkpoten bekijkt, weet je alweer meer. Bekraste onderpoten worden vrijwel nooit vervangen.
 
Uiteindelijk gaat het om de motor, staat hij je aan en technisch in orde. Dus onderzoekspicht, aankoopkeuring ed…..

Kun je hier gaan vragen maar je komt een klein eindje verder…..:?

Verder zou ik voorzichtig zijn, R1’s kunnen afgeragd zijn….:]

Ik heb mijn motor particulier gekocht, gestart en gekocht, niet proefgereden. Eigenaar heeft hem hierna 200km verder bij mij thuis afgeleverd en was dus dat de proefrit…._O- Ben 4 jaar verder en prima ding.
 
Hmm, nu snap ik wel waarom er niet veel bekend is.

1643444765502.png



Schijnbaar een nieuwe onderneming. Wellicht kans op twee vrienden die van hun hobby hun werk hebben gemaakt?
 
Geen stickers (imitatie kuipwerk?)
Kuipspiegels verwijderd
Knipperlichten verwijderd
Valdoppen
Diepe groeven in de remschijven

Ik gok op een opgeknapte circuit fiets, maar hé, misschien zit ik er wel helemaal naast :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan