Benodigdheden Honda XR600R

MTX200R-speed

Die hard MF'er
14 sep 2004
611
0
Etten-Leur
Hallo beste mede MF-ers.

Eindelijk na 3 maandjes koekblikrijden ben ik weer onder de motorrijdenden.
Helaas ben ik eergisteren tijdens m'n eerste proefritje m'n achterlampie verloren en zat dus te denken aan een nieuwe achterlamp. Nu zijn er veel verschillende achterlampen voor de XR600, maar welke is nu origineel voor het '91 model. En welke van de onderstaande foto's is nu van welk model?

full


xr600r-1.jpg


Het liefste wou ik dus het achterlicht op de bovenste afbeelding omdat ik dat nu eenmaal het mooiste vind.
Daarnaast zou ik natuurlijk ook voor een ander kontje kunnen kiezen en daar een achterlicht onderaan hangen. Wat voor kontje zou ik dan moeten kiezen, en wat kost dat dan wel niet?


Daarnaast moet ik nog een kettingbeschermer hebben? Weet iemand er misschien eentje te liggen?

Heeft misschien ook iemand nog een wormwieltje liggen van de kilometerteller? O-)
 
Laatst bewerkt:
kettingbeschermer? dat witte ding onderop je achterbrug? die?

Als je een vlottere kont wil moet je een spatbord van een CR125/250 nemen...
Past in principe direct maar dan steekt het tever uit. Met wat lichtelijk aanpaswerk heb je een mooie achterkant.
Ik heb zelf het led achterlichtje van Acerbis, mooi spul, ledjes trillen niet stuk en het is een enorm onopvallend achterlicht qua estethiek (de ledjes zijn geweldig fel though).

kortom, mooie lamp met fraaie kentekenplaathouder die niet teveel in het zicht zit maar voldoende licht geeft.

Aanradertje...
Heb ook nog spatbord met achterlicht liggen van acerbis zoals op jouw eerste foto... weet alleen niet hoe compleet ie is want daar had laatst al iemand over gemaild... en hij was niet echt netjes meer dus dat durf ik eigenlijk niet eens te verkopen.
 
kettingbeschermer? dat witte ding onderop je achterbrug? die?

Als je een vlottere kont wil moet je een spatbord van een CR125/250 nemen...
Past in principe direct maar dan steekt het tever uit. Met wat lichtelijk aanpaswerk heb je een mooie achterkant.
Ik heb zelf het led achterlichtje van Acerbis, mooi spul, ledjes trillen niet stuk en het is een enorm onopvallend achterlicht qua estethiek (de ledjes zijn geweldig fel though).

kortom, mooie lamp met fraaie kentekenplaathouder die niet teveel in het zicht zit maar voldoende licht geeft.

Aanradertje...
Heb ook nog spatbord met achterlicht liggen van acerbis zoals op jouw eerste foto... weet alleen niet hoe compleet ie is want daar had laatst al iemand over gemaild... en hij was niet echt netjes meer dus dat durf ik eigenlijk niet eens te verkopen.

Enne wat mag dat allemaal kosten dan? O-)
En waar is het te koop?
Misschien wat van te vinden op internet hoe dat eruit ziet?
 
voor zover ik weet zijn er ook modellen in europa geleverd met dat lelijke achterlicht...

acerbis achterlichtje kost iets van 40 euro...even informeren bij een leverancier... voor piccie kijk je op www.acerbis.com ofzo... ze hebben een site met catalog.

Achterspatbord van een CR kost geen drol...10-20 euro ofzo.
 
In dat USA-achterlichtje zit geen remlicht, is dus niet conform.
Wel mooi (toch zeker in vergelijking met die zwanennek) en veelgebruikt.
 
kettingbeschermer? dat witte ding onderop je achterbrug? die?

Als je een vlottere kont wil moet je een spatbord van een CR125/250 nemen...
Past in principe direct maar dan steekt het tever uit. Met wat lichtelijk aanpaswerk heb je een mooie achterkant.
Ik heb zelf het led achterlichtje van Acerbis, mooi spul, ledjes trillen niet stuk en het is een enorm onopvallend achterlicht qua estethiek (de ledjes zijn geweldig fel though).

kortom, mooie lamp met fraaie kentekenplaathouder die niet teveel in het zicht zit maar voldoende licht geeft.

Aanradertje...
Heb ook nog spatbord met achterlicht liggen van acerbis zoals op jouw eerste foto... weet alleen niet hoe compleet ie is want daar had laatst al iemand over gemaild... en hij was niet echt netjes meer dus dat durf ik eigenlijk niet eens te verkopen.

Oowja, met kettingbeschermer bedoel ik dus eigenlijk de ketting"kast". Maar aangezien kast een beetje een groot woord is: kettingbeschermer dus ;)

Mij gaat het overigens meet om alleen het achterlicht. Dus als je dat nog compleet hebt liggen...............graag *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan