benzine bestendige kit

reinhoud

MF veteraan
25 feb 2007
15.603
10.694
Andere kant van de evenaar
Hallo,

Ik heb lekkerij in/aan/uit mn benzine tank. (GS1000)
Waar de vlotter voor de voorraadmeter de tank in gaat waren een paar draadgaten dol.
Dat wilde ik repereren d.m.v. helicoils, maar ging niet zoals geplanned, het boortje ging door de tank heen.

Nu heb ik dat geprobeerd te fixen met een kneedbare zooi wat heel hard uithard, speciaal voor benzinetanks.
Dit werkte helaas niet, en nu drupt er nog steeds benzine uit de tank.

Is er ook een kit dat benzine bestendig is? Ik heb al vloeibare pakking over die kneedbare zooi gesmeerd, maar dat hielp ook niet.

Silconenkit is mooi, maar dat kan niet tegen benzine.

Een paar jaar geleden is de hele motor gespoten, dus ik soldeer of las het liever niet, in dit geval liever een beun oplossing...

Alvast bedankt voor de moeite.
 
Heren, ik durf het bijna niet te zeggen........

Lekage is verholpen, mijn reparatie met die kneedbare zooi had wel gewerkt, maar waar de benzine terug de tank in gaat, zat dus aan de tank geschroeft, en daar had ik koperen ringetjes onder de boutjes gedaan, en 1 van die boutjes lekt dus.
Hij zat wel vast, maar schijnbaar net niet vast genoeg.

In ieder geval hartelijk dank voor het meedenken. :)
 
Heren, ik durf het bijna niet te zeggen........

Lekage is verholpen, mijn reparatie met die kneedbare zooi had wel gewerkt, maar waar de benzine terug de tank in gaat, zat dus aan de tank geschroeft, en daar had ik koperen ringetjes onder de boutjes gedaan, en 1 van die boutjes lekt dus.
Hij zat wel vast, maar schijnbaar net niet vast genoeg.

In ieder geval hartelijk dank voor het meedenken. :)
Je had dus gewoon een boutje niet goed aangedraaid?

;)
 
ik heb helemaal niet naar de datum gekeken
ik was zelf op zoek naar een dergelijk product en stuitte op het artikel
nou, wie weet.
HYLOMAR bestaat nog steeds
misschien vind iemand anders dit wel handig om te weten
 
ik heb helemaal niet naar de datum gekeken
ik was zelf op zoek naar een dergelijk product en stuitte op het artikel
nou, wie weet.
HYLOMAR bestaat nog steeds
misschien vind iemand anders dit wel handig om te weten

je was helemaal niet op zoek naar een degelijk product. in jouw ogen heb je al een degelijk product en was je op zoek naar een topic om te spammen !
 
Terug
Bovenaan Onderaan