Benzine kwartje

Jij kan, denk ik, niet zo goed of wellicht beter rekenen dat ik maar tel het aantal liters bezine/diesel * het accijns per liter maar eens op per dag!!. Dan kan je zien dat daar heel veel geld in om gaat!.
Zo shit man, je hebt gelijk. Het gaat best om veel geld. |( Dat roepen we al de hele tijd man.
Het gaat om de complottheorie. Dat is onzin. De overheid blijft gewoon pakken wat ze pakken kunnen, zolang het kan. Als de roep om bio groter wordt gaan ze het echt niet dwarsbomen. Dan gaan ze het belasten en verkopen.
En nu men het toch gebruikt maar het nog niet belast kan worden gaan ze strenger controleren om toch hun graantje mee te pikken.

Oh en voor je er over begint. Nee, Blair heeft niet zelf vandaag een paar hele kleine bommetjes laten ontploffen om weer onrust te veroorzaken zodat de olie prijs omhoog gaat.

Daarnaast zal dat wel weer gebeuren denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Nog even en we krijgen Jemenaanse?? Jemeneese??? anyway, net zulke toestanden als in Jemen. Gewoon 12 dooien aan de pomp!! spaart u zegels :? :?
 
Nog even en we krijgen Jemenaanse?? Jemeneese??? anyway, net zulke toestanden als in Jemen. Gewoon 12 dooien aan de pomp!! spaart u zegels :? :?

Jemense... :P
Maar idd. En als je dan ziet om wat voor prijzen die lui nu giftig zijn geworden hoop ik niet dat ze hier de toerist komen uithangen, want ze maken de boel hier met de grond gelijk. -O-
 
Is het kwartje (fl.0,25) van Kok niet de eur. 0,12 van Zalm? :?


Die was toen en is nog steeds minister van Financiën.... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan