Benzine lek..

Ewoud

MF'er
8 nov 2001
82
0
Scarperia, Mugello.
M\'n \"nieuwe\" motor loopt als een beestje...Na direct een probleem gehad te hebben met m\'n bobine, blijkt nu na m\'n eerste ritje (naar m\'n werk) dat hij onwijs veel benzine lekt uit een van m\'n carburateurs. Niet een beetje maar echt een kleine waterval van benzine. Het stopt als ik de benzine kraan dicht draai, maar dan rijd hij een stuk minder lekker :z

Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen? Tnx.

Blij dat ik :] .
 
Nogal wat werk, denk ik... Is daar een noodoplossing voor? :9
Je zou kunnen proberen van buitenaf met een schroevendraaier of zo wat tikjes tegen je vlotterbak te geven, kijken of ze \"los\" komen. Zoniet: nogal wat werk valt wel mee, als je het maar uitelkaar haalt op een schone werkbank! Koop dan ook eerst een compleet revisiesetje voor je eraan begint, zodat je alles bij de hand hebt ( pakkingen etc).
 
Je zou kunnen proberen van buitenaf met een schroevendraaier of zo wat tikjes tegen je vlotterbak te geven, kijken of ze \"los\" komen. Zoniet: nogal wat werk valt wel mee, als je het maar uitelkaar haalt op een schone werkbank! Koop dan ook eerst een compleet revisiesetje voor je eraan begint, zodat je alles bij de hand hebt ( pakkingen etc).

:^ Yep, enigste goede manier, \"loskloppen\" kán helpen, blijft echter noodoplossing, komt weer terug
 
Bij mijn eerste fiets ook gehad, natte broekspijp ver van huis, wegenwacht gebeldt motor paar keer vol gas laten brullen en plot was het over, zat iets verstopt waarschijnlijk, probeer dit eens weinig werk en hopelijk snel resultaat.
 
Heel mooi. Het was idd de vlotterkamer die overliep. Tikken tegen de vlotterbak hielp, een beetje met het gas spelen (vol gas) hielp ook, maar iets minder en daar was men op het bedrijventerein hier niet zo blij mee :j

Anyway: Hij doet het voorlopig weer. Zal wel een thuiscursus sleutelen moeten beginnen. Iemand tips over waar ik onderdelen kan halen (pakkingen, vlotter, vlotternaald e.d.)?

:} voor de helpende handjes. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan