Benzine lekkage???

Eli1988

Rookie
31 aug 2017
4
0
Geleen
Dag allen,

Sinds een aantal dagen heb ik een Honda CBR 1000F uit 96.
Nu viel mij sinds gisteren op dat de motor ontzettend naar benzine ruikt.
Vandaag ben ik eens op onderzoek uit gegaan en heb de kappen verwijderd.
Tot mij verbazing zag ik dat er denk ik een soort van lekkage is.
Helaas ben ik totaal niet technisch.

Ik zal een foto mee posten
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en wat ik hier aan kan doen?

Groeten,
Eli
full
 
Beste Sp1r,

Waar zal deze normaliter dan moeten zitten? Heb je misschien een foto met een voorbeeld. Ik wil zelf zo veel mogelijk proberen aan te leren maar helaas weet ik momenteel nog veel te weinig.

En vulcanrider.
Bedankt voor het advies. Dit ga ik direct doen.

Groeten,
Eli
 
Simplistisch gezien mag je geen kraantuitje zien en daar moet dan ook het klemmetje komen te zitten. Het slangetje kan dan niet meer verschuiven c.q. lekken.

Bij de carburateurs geldt hetzelfde, over de tuitjes schuiven en vastzetten.

Anders even langs de dealer.....
 
Thanks hier kan ik een hoop mee. Volgens mij zit deze motor alles behalve goed in elkaar. Vond ook al losse slangetjes die nergens aan vast zaten. Zee vreemd. Helaas kan ik volgens mij geen foto in deze reactie meer zetten of wel?

En bedankt Vulcan!

Groeten,
Eli
 
ook de tank heeft vaak een beluchtingsslang en een waterafvoerslang en die hangen ook los aan het andere einde. en afhankelijk voor wat voor accu er in zit kan daar ook nog slangetje aan zitten voor de beluchting en ook die hangt los aan het andere einde.
 
Laatst bewerkt:
Als je totaal niet technisch bent, voor iemand in een motorzaak is dit een klusje van niet veel. Als je dit verkloot en het gaat mis tijdens het rijden heb je kans dat je er opeens uitziet als de ghostrider. (film)

db
 
Terug
Bovenaan Onderaan