benzine pissen gsx400e

tgv

Rookie
29 dec 2007
14
0
nimwege
ik wou vandaag weg rijden op de suzuki toen mijn vriendin mij erop wees dat er iets onder de motor uit druppelde.
ik ging kijken en zag een straaltje benzine onder de motor uit lopen na wat nader onderzoek zag ik dat de benzine uit het slangetje dat onder aan het luchtfilter zit liep
dat wil dus zeggen dat mijn luchtfilter vol met benzine zit????

iemand een iedee waar dit van kan zijn?/
 
Vuil in je carb's waardor je vlotternaalden niet goed afsluiten.
Carbs er af halen, schoonmaken, vlotter controleren en naalden.
Benzinefilter plaatsen kan ook nooit kwaad...


of je vlotterdrijvers (of hoe ze ook heten) zijn lek, even controlleren. Carbs schoonmaken is nooit een slecht plan.
 
ik haalde net de carbs eraf was de hele inlaattunnel natuurlijk ook vol gelopen dus alles loopt eruit over me broek en schoenen komt me broer aanlopen met een peuk in zijn mondhoek terwijl ik daar temidden van een plas benzine lig ;)
 
nou hij lekt in iedergeval geen benzine meer maar toen ik van de week naar me werk wou rijden was verdomme de accu leeg t lijkt wel de gsx uit de hel

Tijd voor een weekje rust en de boel eens een op het gemakkie een goede beurt geven.
Liever alles even nazien,... dan iedere week lopen etteren.

Zorg dat je het juiste accu'tje voor de motor neemt...
--> (Varta/ JM technic/yuasa) YB12B-B2
 
Laatst bewerkt:
verse olie heb ik er gisteravond in gedaan en accu opgeladen t wel de goede accu voor de motor toen knorde hij weer goed. maar vandaag toen ik bijna thuis was vanuit t werk begon hij weer te pissen.
ik heb de carbs helemaal nagekeken maar ik kon niets vinden geen enkel vuiltje.
 
...d'r zijn een paar kleine dingen die dat kunnen veroorzaken....
Die vlotterkamer kan schoon zijn,...maar dan heb je nog de vlotter en het as'je en daar kan nog vuil aan zitten en aan de vlotter zit de vlotternaald. De vlotternaald kan ingesleten zijn en/of verhard zijn ( rubber tip op't eind..).
Daarnaast heb je ook nog het niveau v/d benzine in iedere vlotterbak afzonderlijk. Controle.
Voorts moet de vlotterbak beluchting open zijn, is dat niet het geval zal een luchtbel de vlotter open houden, waardoor er benzine blijft lopen, en deze vloeit terug door een klein luchtgaatje ( luchtsproeier of luchtventuri..).
 
Terug
Bovenaan Onderaan