Benzine pomp direct op accu aansluiten.

zx6rracer

Rookie
11 sep 2009
26
0
Hallo, ik heb een zx6r van 2007 maar wil niet starten,hij krijgt geen benzine, ik hoorde van iemaand dat ik de benzine pomp direct op mijn accu moet aansluiten dan doet hij het wel! Mijn vraag is wie kan mij helpen met het uitleg??? Welke kabels moeten naar de accu?? wat moet ik nog meer weten?? Ik heb z'n zin om weer te rijden maar pfffffff dat ding wil gvd niet aan!! Ik heb alles geprobeer behalve de binzinepomp direct op de accu aansluiten! WIE KAN ME HELPEEEENNNNN??????? :X ;(
Mailen mag ook stuur me een pm en dan stuur ik je m'n email.....

Alvast bedankt..

Zx6rracer....
 
Laatst bewerkt:
je kunt ook meten of er wel spanning bij de pomp komt.
of je houdt je hand op de pomp, dan moet je kunnen voelen of de pomp werkt.
of je trekt de slang naar de carburateurs los en je start de motor, er moet dan benzine uit de slang komen/spuiten.
 
Heb ik allemaal geprobeert maar de pomp werk niet!! Op mijn cockpit zie ik een jerrycan die blijft knipperen! dus daarom wil ik de kabels doorverbinden naar de accu!! Ik heb echt alles geprobeert..
 
Ok bedankt!! Ik ga even checken wat ik kan vinden/doen!! Maar als het niet werkt dan wil ik toch weten of iemaand me kan helpen met het doorverbinden van de benzinepomp direct op mijn accu...Alvast bedankt!!
 
Je gaat dus toch voor de gevaarlijke methode ??

Wat denk dat er gebeurt als je valt, en de pomp blijft lopen?

De val sensor zal best werken. maar de pomp rechtstreeks op de accu ?
 
Laatst bewerkt:
Als de val sensor op "vallen" staat werkt er helemaal niets meer.

Het is een beveiliging die alles uitschakeld als de motor plat licht.

Das veilig. Geen kortsluitingen bij een val als er een gat in de tank schuurt.

Wordt alles een beetje zwart. En dat is zonde.
 
Een brandstofpomp heeft meestal maar 2 (electrische :P) aansluitingen, en met een beetje geluk kun je aan de bekabeling die er nu nog aanzit zien wat plus en min hoort te zijn. (wellicht dat de - direct aan het frame hangt)


grz Thijs
 
Terug
Bovenaan Onderaan