Benzine pomp zeef

Loki

MF veteraan
Donateur
27 jul 2003
5.361
1.201
Goes
Je weet wel, dat soort thee zakje aan de zuig van de pomp.

Oem niet los te krijgen of prijzig. Met 65 euro ex verzendkosten. Voor een stukje plastic.

Betrouwbare alternatieven? Ben ietwat sceptisch mbt chinesium spul.

Edit:

Pomp is ongeveer zo'n standaard unit. Pers uit het midden en een pin in het midden voor het klemmen van het zeefje / strainer.

1662070763572.png

Zeefje / strainer van oa een sv1000.

1662072189626.png
 
Laatst bewerkt:
€30 voor een DL650 ding past op 50 andere modellen
Das een knap filtertje en een stuk mooiere prijs.

Snap het niet die dingen gaan vrijwel nooit kapot .
Schoon maken en hergebruiken .
Wel stuk dan niet over de prijs gaan mauwen en gewoon een passende originele kopen

Het gaas was iets versleten en bleek erg makkelijk te scheuren.

Echter heb ik nog een andere zeef voor een ander model die ouder is en die is in prima staat. Enkel wat zwart poeder in het gaas gek genoeg. Die zou ik idd zonder zorgen terug durven steken.

Die Japanse kwaliteit mag wat kosten, maar 70 euro voor zo’n plastic prul vind ik nogal wat?
 
Snap het niet die dingen gaan vrijwel nooit kapot .
Schoon maken en hergebruiken .
Wel stuk dan niet over de prijs gaan mauwen en gewoon een passende originele kopen
Ik snap op zich wel wat je bedoeld, maar een snelheidsopnemer van een honda SH300 kost origineel 120 euro en via het grote boze internet 20.
Ik heb net een oem pakking besteld omdat die zelfs goedkoper was dan imitatie (inkoop) , de nokkenas ketting was dan weer 180 euro tov 40 imitaite.
Ik vind het gezegend.
 
Voor mijn Triumph zijn ze niet los te koop, moet je een hele nieuwe brandstofpomp kopen. Ik heb hem vervangen voor een Chinese variant van Ebay. Werkt prima. En voor dat geld vervang ik hem gerust ieder seizoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan