benzine pomp zzr 1100

harold les coiffeurs

MF veteraan
23 apr 2007
1.818
0
Culemborg
heb vandaag een niet lopende zzr1100 gekocht.
probleem zit 'm in de brandstof toevoer en met name in de elektrische aansturing van de benzine pomp.
Kan wel ergens een zekering zitten, moet nog even zoeken.
Vrag 1 is er een aparte zekering. Zit zoveel plastic dat ik het liever maar eve vraag voordat ik alles wegschroef

als er geen aparte zekering zit: hoe wordt zo'n pomp geschakeld.
is contact aan ook pomp aan?
of is het contact aan en lopen, dan pomp aan of..?
maw zou ik spanning moeten hebben op de pomp als deze alleen op contact staat.
 
ja, nu komen we ergens......

de relais achterop de motorfiets zijn het relais van de benzine hoogte relais en het benzine waarschuwingsrelais. Dat is dus een aprt relais tov de knipperlichten...en daar is het denken mis gegaan. De kleuren kloppen ook. Alleen nu is het dus nog zoeken waar het brandstof relais zit....
Maar goed, met de drie relais die ik had dacht ik wel dat een van de drie het zou zijn, maar er is blijkbar ergens een vierde verstopt.....wordt vervolgd....

de twee benzine level relais....
 
en nu komt het leuke.
het relais zit er gewoon niet op................
de stekker wel..........tja. Begrijp niet dat de vorige eigenaar dan zo dicht bij de oplossing was blijkbaar of....is dat ding bij 'm gestolen. Zal eens gaan navragen.

de kleuren van het schema en deze stekker in de buurt van het achterlicht komen overeen!
 
Laatst bewerkt:
dank allen.
heeft me wel iets te lang geduurd, maar dat was vooral wachten op verkeerde onderdelen, maar het juiste onderdeeltje heb ik nog niet.....denk maar via de dealer.
Andere les: eerst een goed bedradingsschema hebben, dan pas meten.
 
ik haak maar even in over de relais, mijn knipperlichten doen het niet, zekeringen ed zijn allemaal goed. Waar zit het relais voor de knipperlichten (zzr 1100 model '90). Ik heb deze motor een halve dag, dus ken um nog niet zo goed ;-)
 
ik haak maar even in over de relais, mijn knipperlichten doen het niet, zekeringen ed zijn allemaal goed. Waar zit het relais voor de knipperlichten (zzr 1100 model '90). Ik heb deze motor een halve dag, dus ken um nog niet zo goed ;-)

Hoi ZX_ikke,..ik ben een oud ZZr1100 toerist ('90 er).
Ik heb m'n motor van onder tot boven onderhanden gehad.

Knipperrelais zit achter het linker framedeksel, naast startrelais.
Maar bekijk ook de massa-aansluitingen IN de lampen zelf (oxyde), en de lampen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan