Benzine prijs

jammer, dan maar zo: mijn punt is, op de paar gezinnen die het écht moeilijk hebben na (ja statistisch gezien) hebben de meeste nederlanders toch een auto, tv, koelkast, wasmachine en een dikke pens erbij. Nu we allemaal een paar tientjes in de maand extra moeten betalen zitten we ineens in een crisis. Het leven is duur en dat is niet leuk, maar die paar centen kunnen we allemaal best lijen. Zolang je een dak boven je hoofd hebt, gas stroom water, een auto, tv, pc met internet en een keer op vakantie in het jaar heb je echt niks te zeiken.

vind ik
 
Nee.
De vergelijkingswaarde van een Big Mac zit hem in het feit dat het ongeveer het enige product ter wereld is, dat op exact dezelfde manier, met dezelfde arbeidshandeling, dezelfde grondstoffen en op dezelfde machines gemaakt wordt.

Ja. Dat schreef ik eerst en daarna schreef ik iets totaal ongerelateerds wat het voorgaande compleet tegensprak _O-

:}

Dat ... had ik beter kunnen doen :+
 
De beste manier om vergelijkingen te makenqua prijzen is denk ik, hoe lang moet je er voor werken..
En wat je er voor terug krijgt.

De ene benzine is de andere niet.

Daarnaast wordt van de schamele 180 per liter hier veel meer betaald/geregeld/aangelegd dan alleen dat litertje vocht, wat ergens ook weer (deels) ten goede van Nl-ers komt.

Als we dan vergelijken, dan ook helemaal zuiver.
 
jammer, dan maar zo: mijn punt is, op de paar gezinnen die het écht moeilijk hebben na (ja statistisch gezien) hebben de meeste nederlanders toch een auto, tv, koelkast, wasmachine en een dikke pens erbij. Nu we allemaal een paar tientjes in de maand extra moeten betalen zitten we ineens in een crisis. Het leven is duur en dat is niet leuk, maar die paar centen kunnen we allemaal best lijen. Zolang je een dak boven je hoofd hebt, gas stroom water, een auto, tv, pc met internet en een keer op vakantie in het jaar heb je echt niks te zeiken.

vind ik

fuck die auto, ik wil een motor. dan ben ik pas tevreden. :+

maar on-topic. als je het te duur vindt koop je een honda nc700x en ga je lekker 1 op 25 rijden... of, nog gekker: vlakbij je werk wonen!
 
fuck die auto, ik wil een motor. dan ben ik pas tevreden. :+

maar on-topic. als je het te duur vindt koop je een honda nc700x en ga je lekker 1 op 25 rijden... of, nog gekker: vlakbij je werk wonen!
:^
Wel lopen en dan wel schoenen met een leren zool dragen natuurlijk....
 
Yeah, ik heb losvatse plannen over een week met de motor op vakantie te gaan.. weet iemand waar de benzine goedkoop is? ik moet een beetje bol op budget letten. :$
 
Mn broer heeft een paar week in Quatar gewerkt (kassen bouwen - serieus waar!), hij lachte zich helemaal een bult om de benzineprijzen daar, 50 cent of zo, en dat geld daar is ook minder waard dan de Euro..
Heb een half jaar in Dubai gezeten, ik ging altijd lachend tanken met de auto die ik daar had (een Volvo V70 met een dikke 5-cilinder automaat) *D
 
Ik rijd altijd gauw even de grens over, tanken véél goedkoper, drank véél goedkoper en...afhankelijk van welke grens...boetes véél goedkoper of helemaal niet!! Mocht de brandstof daar ooit dezelfde prijs bereiken dan zelfs nog tank ik daar, gewoon principekwestie...
 
Venezuela, 4 cent per gallon.....

Begin van het jaar 3 weken in Maracay geweest.
Inderdaad, 1 cent per liter.

En als je de mogelijkheid hebt om je euro's op de 'zwarte markt' om te wisselen dan is je euro daar 2 euro waard.
Of wel, dan kost het nog maar een halve cent per liter.

Ik heb daar gedaan wat ik hier nooit zou doen en dat is een volle tank voor anderen betalen en dan de pompbediende 100% fooi geven 8-)

Grappig om te zien hoe de mensen daar na bijna elk ritje weer gaan tanken.
 
Begin van het jaar 3 weken in Maracay geweest.
Inderdaad, 1 cent per liter.

En als je de mogelijkheid hebt om je euro's op de 'zwarte markt' om te wisselen dan is je euro daar 2 euro waard.
Of wel, dan kost het nog maar een halve cent per liter.

Ik heb daar gedaan wat ik hier nooit zou doen en dat is een volle tank voor anderen betalen en dan de pompbediende 100% fooi geven 8-)

Grappig om te zien hoe de mensen daar na bijna elk ritje weer gaan tanken.

tering kan je na gaan hoe hard we hier geneukt worden :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan