Benzine prijs

Jaja ook vandaag weer vrolijk aan de Shell pomp FuelSave 95 staan tanken voor het magistrale bedrag van 1.699 Euro de liter! *O* Who cares, we willen toch rijden! :X
 
Laatst bewerkt:
Jij bent zeker iemand die niet meer dan 2000km per jaar rijdt.

:N hoor, zet er nog maar o achter nadat je die 2 hebt veranderd in een 5... Bedoelde alleen te zeggen dat als we ons druk maken over benzineprijzen dat we het dus blijkbaar niet zo slecht hebben....En nee ben ook geen grootverdiener of lottowinnaar.
 
Dan gaan er weer BOA,s uit ivm te weinig weggebruikers om te flitsen... :+ ;)


Uhhhh... ja doe maar!

Dan komen er alleen maar BOA's bij...

Minder verkeer, is meer ruimte op de weg, is meer kans om sneller te rijden dan toegestaan, dus meer flitsboetes uitschrijven... laat het dus maar drukker worden... :)
 
:N hoor, zet er nog maar o achter nadat je die 2 hebt veranderd in een 5... Bedoelde alleen te zeggen dat als we ons druk maken over benzineprijzen dat we het dus blijkbaar niet zo slecht hebben....En nee ben ook geen grootverdiener of lottowinnaar.

Maar je hebt wel een auto van de zaak... ;)
 
:N hoor, zet er nog maar o achter nadat je die 2 hebt veranderd in een 5... Bedoelde alleen te zeggen dat als we ons druk maken over benzineprijzen dat we het dus blijkbaar niet zo slecht hebben....En nee ben ook geen grootverdiener of lottowinnaar.

50.000 kilometer. Bij een doorsnee verbruik van 1:19 ben je in Nederland jaarlijks €4600 kwijt en in Polen €3300.

Ik denk dat zelfs modaalverdieners een bedrag van €1300 per jaar niet graag missen.
 
Is dat ook niet het reguleren van de prijs?

Minder productie = minder aanbod = hogere prijs en vice versa
Van de 5 grootse olieproducenten ter wereld (Rusland, Saudi-Arabië, VS, Iran en China) zijn er maar 2 lid van de OPEC (5 van de grootste 10 producenten). Dus ze heeft wel wat invloed, maar het is echt beperkt.
 
We krijgen er wel iets moois voor terug. Keurig strak ZOAB, duidelijke wegbewijzering, alles netjes geregeld, informatieborden boven en naast de weg voor file-info, stoplichten met sensoren i.p.v. enkel tijdklokken, stoplichten met LED verlichting, hectometerpaaltjes, fietspaden.

Je vergeet 1 ding:
straatmeubilair07.jpg



Had vanmorgen even mijn aandacht ergens anders voor nodig, wat dus resulteerde in een flits in mijn spiegel.
Was even vergeten dat er op de ring van Zwolle (zuid) flitscamera's staan, zal iets van 180euro worden (+/- 15Km).
 
Je had je aandacht nodig om op goede wijze je voertuig te besturen bedoel je?

Dat en de koekblikker die het meteen nodig vond, om alvast ook naar links te gaan (2 rijbanen) terwijl ik daar nog reed.
Mevrouw moest 250 meter later links af.
 
:Y

ik ging in 2010-2011 een seizoen als snowboardleraar werken.

dec 2010: 1:28 per liter

maart 2011: 1:38 per liter..

en in nl was er nog iets van 4 cent stijging bijgekomen, daar zijn we van 1.52 naar 1.66 gegaan ofzo.... -O-
wat verbruikt een snowboard nou zo'n beetje :?
 
Meestal pak ik milkshake.
Dat klinkt trouwens als een reguliere klant; ik kom er een paar keer per jaar....

Tegenwoordig ook mr een paar keer, maar was er vorige week nog. Als je snel nog wat wilt eten om 1 uur 's nachts is het soms best relaxed om een hamburgertje naar binnen te werken al zittend op de rand van de mooie bloembakken :P
 
Dat en de koekblikker die het meteen nodig vond, om alvast ook naar links te gaan (2 rijbanen) terwijl ik daar nog reed.
Mevrouw moest 250 meter later links af.

250 meter valt nog mee.
Ik zie ze dagelijks al op meer dan een kilometer van te voren links gaan rijden, om verderop linksaf te slaan
 
50.000 kilometer. Bij een doorsnee verbruik van 1:19 ben je in Nederland jaarlijks €4600 kwijt en in Polen €3300.

Ik denk dat zelfs modaalverdieners een bedrag van €1300 per jaar niet graag missen.
Vandaar dat die polen steeds heen en weer rijden. :]
 
Zo meteen weer ff mijn tank van de bmw vol gooien met fijne duitse goedkope E10 benzine van €1,47 per liter en dan weer lekker :]
Helaas naar mijn werk dat is dan weer minder -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan