Benzine uit uitlaat

jeffvs800

Rookie
21 jun 2021
27
6
Hallo,

Ik ben nieuw hier maar ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik zit met mijn handen in het haar.
Mijn Suzuki Intruder vs800 heeft kuren:
- bij starten komt er benzine uit linker uitlaat
- bij rijden sputtert hij en draait de cillinder alleen op hoge toeren. motor slaat ook wel eens af.
-hij klap vaak en rookt
- hierbij blijft hij benzine lekken
-bougie is zwart

een aantal zaken die ik voorbij zie komen op verschillende forums is carb blijft hangen of cillinder teveel speling?
Carb heb ik gereinigd en geen afwijkingen gezien. heeft dus alleen even erna geholpen maar laten kwam toch het lekken weer naar voren.

iemand nog tip and tricks die ik kan overwegen?

gr Jeff
 
Oja kijk voor de zekerheid even of er door je vacuumslang geen benzine druppelt, dit was bij mij laatst het geval mijn vacuumkraan was intern dus lek het zou kunnen dat dit bij jou ook zo is maar de vlotternaald slecht lijkt mij het meest aannemelijk.
 
Oja kijk voor de zekerheid even of er door je vacuumslang geen benzine druppelt, dit was bij mij laatst het geval mijn vacuumkraan was intern dus lek het zou kunnen dat dit bij jou ook zo is maar de vlotternaald slecht lijkt mij het meest aannemelijk.
Intruder heeft geen vacuumslang
suzuki_4430038A72000.jpg
en zoals @groote brommert al schreef heeft hij een elec benzinepomp.

 
Intruder heeft geen vacuumslang
Bekijk bijlage 1646741
en zoals @groote brommert al schreef heeft hij een elec benzinepomp.

Oke dat hij een pomp heeft had ik gelezen maar dat hij een kraan heeft was me even ontgaan.
Excuus
Pomp en vavuum kraan kunnen trouwens ook wel samen dus heeft daar verder niks mee te maken denk ik toch?
 
Ben ondertussen begonnen, hier alvast wat fotos
 

Bijlagen

  • 20210623_214954.jpg
    20210623_214954.jpg
    37,4 KB · Weergaven: 40
  • 20210623_214944.jpg
    20210623_214944.jpg
    124,2 KB · Weergaven: 41
  • 20210623_213535.jpg
    20210623_213535.jpg
    98,6 KB · Weergaven: 41
Komt er wel benzine uit de slang aangezien hij een pomp heeft? Verder goed bezig met dingen uitsluiten👍 deukje in de vlotter zal geen invloed hebben.
Uit de uitgang naar de andere carb komt benzine uit. ik ga ervan uit dat er benzine in de carb dus komt. Of zegt deze test niet zoveel zoals ik hem nu doe. Als ik druk om de benzineleiding zet is beter?
 
Uit de uitgang naar de andere carb komt benzine uit. ik ga ervan uit dat er benzine in de carb dus komt. Of zegt deze test niet zoveel zoals ik hem nu doe. Als ik druk om de benzineleiding zet is beter?
Een motor zonder reservebezinetankje heeft vaak geen benzinepomp, of de benzinetank of carburateurs moeten op een rare plaats zitten.

Als de verticale afstand tussen de carb en de tank groot genoeg is, is de druk van de vloeistof ook groot genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan