benzine verbruik gsxr 1100

masterk

Die hard MF'er
27 nov 2003
446
0
noordholland
Mijn gsxr1100w uit 95 heeft een hoog benzine verbruik .. 1 op 9 .. ;( en dat is gemiddeld flink door rijden. is dat niet extreem voor een gsxr?
.
Hij stottert heel af en toe. loopt voor de rest wel goed. Houdt niet in. dus verzuipt zeker niet. wel heeft iemand die achter mij aan heeft gereden af en toe zwarte rook gezien bij overschakelen. dus ik denk onverbrande benzine, want blok verbruikt geen olie O-) heeft ongeveer 38000 kilometer er op zitten.

iemand ook met een gsxr 1100 die mij kan vertellen wat een normaal verbruik voor deze soes is?

Ben bang als ik hem eens echt af straf dat 1 op 7 snel in de buurt komt.

Hij gaat zowiezo op de dyno..om af gesteld te worden, maar ik wil graag weten wat een normaal verbruik is voor zo een fiets :Y :Y
 
Zijn de naalden van je carburateurs of de geleiders waar de naalden doorheen bewegen niet versleten? Dan dumpt 'ie daar veel te veel benzine langs en is je verbruik zo hoog.

Als ze hem op de bank zetten zullen de carburateurs toch wel uit elkaar moeten. Als er dingen versleten zijn zien ze dat daar wel.
 
Laatst bewerkt:
check, ik zat ook aan ongeveer zo iets te denken.
Maar is er een bepaalde interval voor versleten naalden?? 30.000 km of zo?
Kan me niet voorstellen dat die dingen sneller slijten als je een snelle rij stijl hebt.
 
Zijn de naalden van je carburateurs of de geleiders waar de naalden doorheen bewegen niet versleten? Dan dumpt 'ie daar veel te veel benzine langs en is je verbruik zo hoog.

Als ze hem op de bank zetten zullen de carburateurs toch wel uit elkaar moeten. Als er dingen versleten zijn zien ze dat daar wel.

Dat zou idd erg goed kunnen. De goede man van Dynojet Rotterdam heeft mij weleens verteld dat dat vaker voorkomt bij die gsxr types. Ik zou hem eerst op de bank zetten, en laten afstellen, grote kans dat het probleem opgelost is daarna.
 
Terug
Bovenaan Onderaan