Benzine:?

gromm

MF'er
27 feb 2002
139
0
Utrecht
Wilde vanmiddag lekker nog een stukje rijden stond ik ineens stil :? Jawel hoor, geen benzine meer!
Wat ontzettend stomstom |(

Weer helemaal terug lopen,met dat zware ding ;(

Hebben jullie dat ook wel gehad,of ben ik de enige die zo onbenullig is?
 
Nee, maar toen ik voor het eerst met mijn motortje reed moest ik de kraantje op reserve draaien, maar kon hem toen niet vinden, moest ik ff op de vluchtstrook stil gaan staan.
Dat was niezzo slim
 
Ik heb wel zeer geregeld dat ik onder het rijden het krantje even op reserve moet zetten. Maar dan ga ik daarna wel zo snel mogelijk tanken. Dus nee, ik heb nog nooit stil gestaan naast de weg.
 
Nee, geen benzinemeter. En het kraantje stond op reserve, geen idee hoe dat kwam, dus alle brandstof was weg.
 
Ik heb al 4 keer gehad dat mijn motor er mee stopte omdat hij geen benzine kreeg.
Ff op reserve draaien,ff wachten en proberen te starten en dan na een tijdje loopt ie weer :)
 
Vaak genoeg stilgestaan met m'n GS500e. Geen zin om op een drukke weg met 130km/u het kraantje om te zetten ;) Was 'm kwijt. Maargoed, wel eens in de berm gestaan langs de snelweg (de vluchtstrook was die baan voor de ambulance tussen zeist en utrecht bijv.) en altijd op drukke wegen stil komen te staan.. ach ff aan de kant staan of het fietspad op rollen en kraantje omzetten.... maaruh als jij die TW van je al zwaar vind, dan kan je nog lachen later als je wat zwaarders koopt }) Ik zou het niet erg vinden om een stuk m'n motor te moeten duwen hoor, ding weegt nix..

Maar gelukkig tank ik bijna elke keer als ik ga rijden, en check ik altijd hoeveel er nog in de tank zit... en een dagteller werkt ook mee.

Tanken, teller op 0 en eens de hele tank leegrijden, dan weet je precies wanneer je moet tanken. dan sta je ook niet meer stil.
 
ging tie eerst stotteren of kapte die er gelijk mee? :(

Meestal stotteren/inhouden he... en als je te lang wacht en niet meteen stopt dan verzuip je dat hele ding. En als het niet verzuipen is, dan verdroog je 'm wel ;) Dan moet je echt ff wachten voor ie weer wil... dus op tijd stoppen als je zoiets merkt ;)
 
maaruh als jij die TW van je al zwaar vind, dan kan je nog lachen later als je wat zwaarders koopt }) Ik zou het niet erg vinden om een stuk m'n motor te moeten duwen hoor, ding weegt nix..

Ik was op mijn GSM brommertje, weegt slechts 95kg, kan je nagaan! De TW weegt trouwens 130kg best wel wat voor een 125cc.
 
Ik heb al 4 keer gehad dat mijn motor er mee stopte omdat hij geen benzine kreeg.
Ff op reserve draaien,ff wachten en proberen te starten en dan na een tijdje loopt ie weer :)

Paar keer gehad. Sta je voor het verkeerslicht, koppeling in en dan begint ie te stotteren. Ben je dus te laat. Rijdend ben ik eigenlijk altijd wel op tijd met omzetten.

Opnieuw starten duurt altijd ff door brandstofpomp.
 
ja hoor, Max zij dat hij wel 60 km op reserve kon, maar bij 50 km was het afgelopen. |(
Hij heeft mij toen zo'n 10 km geduwd op de vluchtstrook.
 
jullie hebben nogal veel geluk... :+

ik heb al een paar keer m'n bol d'or moeten duwen, gewoon vergeten dattie al op reserve staat. zwaar klote dus, want dat ding weegt iets van 220 kg :( :( :(

maar eigenlijk is de dagteller inderdaad wel een hele goeie uitvinding...
 
Ik heb het in belgie gehad, we kwamen van luxemburg af richting brussel, midden in de nacht, ik had nog 50 km benzine, dacht dat ik dat wel zou halen,.. stond 7 km voor het benzine station stil, we kwamen net terug uit Z-fr, dus was al aardig stuk,... een vriend van mij heeft me toen aangeduwd....
 
ik stond laatst zonder benzine...grrrr...
motor uitgeleend aan mijn vriend, had ie getankt maar vergeten benzinekraan van de reserve af te zetten...onderweg begon hij te stotteren..denk, zet hem op reserve...stond hij er al op....shit,shit..shit...dus..
waar de wegenwacht al niet goed voor is...ahummm..
na 1uur en een kwartier wachten...kreeg ik eindelijk weer wat brandstof..
conclusie...leen mijn motor niet meer uit...haha...
 
Nog nooit met mijn motor. Heb zo'n handige digitale benzinemeter :) Wel met motor van vriendin. Hij stond al op reserve en dat wist ik niet :(
 
Dit weekend nog tegen gekomen. Komt ervan als je reserve niet werkt! 'k reed nochtans op dagteller maar met veel tegenwind (tripje naar Oostende)...
't Overkomt de beste wel eens ;)
De eerste keer reed ik voor de eerste maal met de motor naar het werk (fier, fier!) Tot ie halfweg begon te sputteren... Ik dacht 'geen probleem eventjes op reserve en weg!', tot bleek dat m'n reserve niet werkte |( 'k kwam een half uur te laat aan op het werk en eerste wat ze me vroegen (met een glimlach van oor tot oor): 'en Tommeken, zonder naft gevallen, jongen?!' (algemene hilariteit in het atelier) Ikke rap rap naar den bureau... :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan