Benzinekraan revisie gsxr 750w

750’94

Rookie
8 mrt 2019
23
4
Hattem
Hallo MF leden ,

Ik heb voor mijn motor een suzuki gsxr 750w een benzinekraan revisie setje besteld. Nu heb ik de kraan uit elkaar liggen maar kom ik een keerring tegen die ik er na mijn idee nooit uit krijg.
Hebben jullie dit misschien al eens bij de hand gehad of koopt juist iedereen hierom een andere benzinekraan.
 

Bijlagen

  • 20190614_222546.jpg
    20190614_222546.jpg
    201,7 KB · Weergaven: 27
Heb hem er uiteindelijk toch uit gekregen ....waar een drempel al niet goed voor is.
Nieuwe keerring erin en hij is weer lek vrij.
 

Bijlagen

  • 20190615_164345.jpg
    20190615_164345.jpg
    125,5 KB · Weergaven: 19
Heb hem er uiteindelijk toch uit gekregen ....waar een drempel al niet goed voor is.
Nieuwe keerring erin en hij is weer lek vrij.
Ik zit nu op hetzelfde punt qua keerring vervangen. Is het mogelijk die keerring er d.m.v. het plastic draaipunt wat er juist achter ligt er uit te tikken? Dus vanaf de andere kant met een passend doorslag zachtjes tikken? Of overleeft dat stukje plastic dat niet? En inderdaad, dat betekent dan een nieuw kraantje zoeken, dus vandaar eerst even evraringen opvragen.
Heeft iemand dit al zo geprobeerd?

Dank
 
Ik zit nu op hetzelfde punt qua keerring vervangen. Is het mogelijk die keerring er d.m.v. het plastic draaipunt wat er juist achter ligt er uit te tikken? Dus vanaf de andere kant met een passend doorslag zachtjes tikken? Of overleeft dat stukje plastic dat niet? En inderdaad, dat betekent dan een nieuw kraantje zoeken, dus vandaar eerst even evraringen opvragen.
Heeft iemand dit al zo geprobeerd?

Dank
Prima gelukt. Membraan van het vacuum gedeelte eraf, dan kan je de keerring er middels het plastic draaipunt uit tikken / persen. Met een 8mm pen zachtjes uit tikken. Het plastic deel is 5mm dik en sterk zat. Easy.
Verder weer een lekvrij kraantje voor een paar tientjes.

Groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan