Benzineprijzen in jouw buurt

Groetenboer

MF veteraan
19 apr 2008
2.017
1
Enschede
dames en heren... :W
wat kost bij jullie lokale benzineverkoper een liter van dat spul waar je motor op rijdt?
ík heb net 1.50,2 betaalt. dit was bij de BP-Kuipersdijk te Enschede.
(toen ik iets verder was met rijden zag ik dat het bij de TinQ-Oliemolensingel te Enschede €1.49,2 kostte...)
ik ben wel benieuwd wat het in de rest van NL kost.

Groeten
 
rond de 1,40 in dld, net over de grens (nordhorn).

en dat bij een total, een witte pomp zal wel iets goedkoper zijn
 
Ik tank altijd in Venezuela voor €0,03 per liter. :X

http://www.motormeuk.nl/bekijken/1209/nieuws/Nederlandse-benzine-is-inderdaad-duur.html (Motormeuk Nieuws: Nederlandse benzine is inderdaad duur)
 
dames en heren... :W
wat kost bij jullie lokale benzineverkoper een liter van dat spul waar je motor op rijdt?
ík heb net 1.50,2 betaalt. dit was bij de BP-Kuipersdijk te Enschede.
(toen ik iets verder was met rijden zag ik dat het bij de TinQ-Oliemolensingel te Enschede €1.49,2 kostte...)
ik ben wel benieuwd wat het in de rest van NL kost.

Groeten

Als je de volgende keer bij de BP bent, kun je beter ff doorrijden naar dat onbemande tankstationnetje aan de Breemarsweg, die is naar mijn weten de goedkoopste hier in de buurt!

Heb ff opgezocht, is een TinQ aan de Breemarsweg... Had je nu 'Euro Loodvrij (E) 1.489' gekost!
 
Laatst bewerkt:
let wel goed op je bankafschrift, bij Tinq, ze rekenen nog wel eens teveel af!
en doen niet veel met je klacht!
 
Ik ben vanuit de randstad naar zuid limburg verhuisd en had verwacht dat de prijzen zo dicht bij de grens wat lager zouden zijn. Dat is dus een fabeltje wat in de grote stad verteld wordt. Eijsden zag ik inderdaad ook op 1.60 staan een paar dagen geleden. Ik heb vandaag een paar kilometer verder, bij de Esso richting Cadier 1.50 betaald. Lager hier in de buurt heb ik het niet gezien.
 
De Esso is mijn overbuurman (echt waar, zie foto).
In Burgum, vlakbij Leeuwarden.

Even kijken: Euro 95 voor 1,53
Diesel voor 1,28
Super plus voor 1,65
 
Laatst bewerkt:
Betaal hier (Helmond) bij Total €1.479.
Ook niet goedkoop, maar als ik vergelijk met andere plaatsen is het hier nog "redelijk".
 
bij de buurman van "de buurman" in helmond is het idd redelijk te doen, maar natuurlijk nog steeds te duur,

ik had een discussie met mijn oom, die zei dat degene die iets anders uitvind om op te rijden zonder motorisch iets aan te passen dat je waarschijnlijk zal worden onthoofd, of verstopt en nooit meer weer gevonden word, omdat de regering geen euries meer vangt van de accijns(?) op de brandstoffen.

zijn idee vond ik trouwens wel goed, motoren en auto's laten rijden op onze eigen poep en plas.
dus als je op vakantie gaat en je moet poepen onderweg, kun je nog kilometers verder rijden ook nog. :W
 
Laatst bewerkt:
http://www.athloncarlease.com/athlon-nl/Producten-diensten/Online-diensten/Goedkoper-tanken/ (Bespaar ook op uw tankkosten | Athlon Brandstofprijs)

Apeldoorn dus 1.47. :)

En hier staan ws niet alle maar wel heeel veel pompen op.
 
bij de buurman van "de buurman" in helmond is het idd redelijk te doen, maar natuurlijk nog steeds te duur,

ik had een discussie met mijn oom, die zei dat degene die iets anders uitvind om op te rijden zonder motorisch iets aan te passen dat je waarschijnlijk zal worden onthoofd, of verstopt en nooit meer weer gevonden word, omdat de regering geen euries meer vangt van de accijns(?) op de brandstoffen.

zijn idee vond ik trouwens wel goed, motoren en auto's laten rijden op onze eigen poep en plas.
dus als je op vakantie gaat en je moet poepen onderweg, kun je nog kilometers verder rijden ook nog.
:W

En hoe vaak is er bezoekweekend bij je oom? heeft ie een beetje gezellig kamertje? :P
 
ik kijk echt NOOIT naar de benzine prijzen...het kan me weinig schelen, je word er alleen maar ziek van als je gaat rekenen...ignorance is bliss O-)
 
Pomp hier vlakbij neemt de adviesprijzen en doet +2 cent. Korting hebben ze nog nooit van gehoord. In het extreemste geval gooi ik er daar 2 liter in om naar de volgende pomp te rijden, gewoon uit principe.
 
1,47

Shell Zaandam
de rest zit daar niet veel vanaf qua prijs.
"witte pomp" zoals Argos is 1,45 ofzo

ik gooi er liever shell in of BP voor die 2 ct duurder
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan