Benzineprobleem k100 84

BrikardoR

Die hard MF'er
28 aug 2002
484
0
Hoi,

ik heb het volgende probleem. Ik had een probleem met m'n contactslot, waardoor m'n motor niet meer wilde starten. Nu is dit probleem opgelost, maar nu wil de motor niet meer starten. Ik heb alles nagelopen, hij vonkt wel, maar hij krijgt geen bezine meer. De brandstofpomp werkt wel, maar in de cylinder komt niks terecht.

iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Ben inmiddels 2 dagen met dit probleem aan het stoeien, maar nog zonder resultaat.

alvast bedankt voor jullie moeite.
Ricardo
 
ff zelfde vraag hier stellen..

www.hobbyist.nl/forum Of daar zoeken naar forum van de K-klub zuid..(weet zo ff adres niet uit mijn hoofd..)

www.bmwk.nl

Job

Ook een k100rs 85..
 
benzine zit er zat in. Slangen zijn ook vrij, ik heb het idee dat de injectoren niet werken.

Op één of andere manier zou ik dat contactslot er bij betrekken. Kan het zijn dat er een bepaald contact niet gemaakt wordt, of een aansluiting verkeerd zit?
Ik neem tenminste aan dat de motor geen maanden stil heeft gestaan na dat contactslot probleem?
 
hoi

Je hebt dikke kans dat je computer voor de injectie kapot is
bij mijn motor gaf het contactslot problemen, naderhand hoorde ik van de dealer
in rijen (mofra ) dat dit funest is voor je electrodelen mijn ontstekings computer ging stuk kort er op door het gerommel om het slot aan de gang te krijgen

p.s op speurders staat bij onderdelen overige motoren een advertentie mocht je evt
wat nodig hebben
 
hoi

Je hebt dikke kans dat je computer voor de injectie kapot is
bij mijn motor gaf het contactslot problemen, naderhand hoorde ik van de dealer
in rijen (mofra ) dat dit funest is voor je electrodelen mijn ontstekings computer ging stuk kort er op door het gerommel om het slot aan de gang te krijgen

p.s op speurders staat bij onderdelen overige motoren een advertentie mocht je evt
wat nodig hebben


ok dank je. hij staat inmiddels bij de motorzaak, maar afwachten wat die zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan